Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:634152
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  6. klases skolēnu anketu analīze    6
2.  11. klases skolēnu anketu analīze    7
3.  Kāpēc jāmācās matemātika?    8
4.  Skolēnu radošās domāšanas attīstīšanas iespējas    9
5.  Matemātiskās spējas    10
6.  Problēmas padziļinatā matemātikas mācīšanā    12
7.  Motivācija    13
8.  TIMSS pētījumi    14
8.1.  Ārējie resursi    15
8.2.  Iekšējie resursi    16
9.  Skolēnu sekmju paaugstināšana    17
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
  Pielikumi    1
1.  6. klases skolēnu anketa    1
2.  11.klases skolēnu anketa    2
Darba fragmentsAizvērt

Ievads


Gandrīz katrā klasē ir kāds skolēns, kurš negrib mācīties matemātiku. Vai arī kurš spēj un grib mācīties. Tāpēc rodas jautājumi : Kas skolēnam traucē mācīties? Kāpēc viņš negrib mācīties? Kas būtu jādara skolēnam? Kas būtu jādara skolotājam?
Skaidrs, ka uz šiem jautājumiem nav vienas konkrētas, neapstrīdamas atbildes, tomēr tie ir būtiski cilvēkiem, kuriem nav vienaldzīgs matemātiskais izglītibas līmenis Latvijā. Tāpēc tika izvirzīts darba mērķis – apzināt problēmas, kas rodas mācot matemātiku un iemeslus, kāpēc skolēni nevēlas mācīties matemātiku.
Matemātisko zināšanu prasme ir ļoti nozīmīga, jo tā palīdz daudzās profesijās un ir to neatņemama sastāvdaļa, piemēram, arhitektūrā, biroja darbā, grāmatvedībā u.c. Matemātiskās zināšanas mēs arī izmantojam ikdienā. Tāpēc matemātiskās zināšanas ir ļoti nozīmīgas mūsu dzīvē un ir neatņemama tās sastāvdaļa.
Pētījuma veikšanā piedalījās vidusskolas un sākumskolas skolēni, kuri aizpildīja anketas, atbildot uz jautājumiem, kas ir saistīti ar matemātiku. Darba gaitā tiks apskatītas 6. un 11. klases skolēnu anketu analīze. Dažādas problēmas ar kurām saskaras skolēni mācoties matemātiku. Motivācija, kas nepieciešama katram skolēnam.
Darbā sīkāk raksturots jautajums – Kāpēc jāmācās matemātika? Šajā nodaļā tiek aprakstīti pamatpieņēmumi, kāpēc ir jāmācās matemātika.
Katrs skolēns var labi mācīties matemātiku.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1181067
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties