Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:632239
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Klase – 1.
Temats: “Augi”.

1. diena

Priekšstats par augu dažādību (savvaļas, kultūraugi, ārstnieciskie augi). Noteikt augu atšķirīgas pazīmes (lielums, pēc krāsas, pēc ziediem). Raksturot kas ir dažāds augiem (zieds, augļi). Kas augiem veidojas pec noziedēšanas (augļi ar sēklām)? Kas izaug no seklām (jauni augi)? Rotaļa “Sajauktas sēklas”(pielikums 1.) Prasme sagrupēt sēklas (lielas, videjas, sīkas). Konstatēt, kuros augos ir viena sēkla, kuros vairākas (daudz, maz, viens, neviens).
Kas ir nepieciešams lai augs izdīgtu un izaugtu (augsne, siltums, mitrums, gaisma)? Kurš izplata savvaļas augu sēklas (pašas, palīdz vējš, lietus). Bet telpu augus? Auga audzēšana podiņā (piem. ķirbja sēkla). Auga augšanas vērošana. Vingrināties vārdu virknes sakārtošana teikumos (pielikums 2.). Izmantotie teikumi, būs, kā tēmas nostiprināšana.

Prasmes un iemaņas

Prasme raksturot dzīvo organismu būtiskās atšķirības.
Prasme apkopot iegūtos rezultātus lasot,jautājot,klausoties,skatoties.
Prasme salīdzināt un sagrupēt objektus, izmantojot jēdzienus:lielas, vidējas, sīkas.
Raksturot priekšmetu daudzumu, izmantojot jēdzienus: viens, daudz, neviens.
Sākotnējas prasmes auga attīstībā.
Prasme veikt pētniecisko darbību.
Prasme pamatot savas domas par pētnieciskā materiāla ieguvi.
Prasme sakārtot vārdus pareizā secībā.

2. diena

Tēmats: “Koki un krūmi.”

Mērķis:
1. Radīt un pilnveidot skolēnu interesi par dabas daudzveidību, lai sekmētu labvēlīgu attieksmi vides un veselības saglabāšanā un uzlabošanā.

Uzdevumi:
1. mācās ievērot, novērot, elementāri raksturot objektu;
2. radīt skolniekiem iespēju darboties praktiski ar dabas objektiem, to modeļiem un attēliem;
3. mācīt būt labestīgiem pret visu dzīvo;
4. mācīties salīdzināt koka uzbūvi - (lielāks, mazāks, garš, īss, ovāls).
5. turpināt attīstīt iemaņas lasīšanā un atarst vajadzīgo vardu.

Saturs:
1. Skolas pagalmā vēro kokus, krūmus.
2. Aizpilda vērojuma lapas. (2.gb.)
3. Atgriežoties klases telpā, kopā ar skolotāju apkopo vēroto.
4. Pēc trafareta uzzīmē koku.
5. Izgriež dataļas.
6. Aplicē.
7. Sastāda uz tapešu loksnes kolektīvo darbu.
8. Darbs ar tekstu – atrodi vajadzīgo.

Līdzekļi:
1. Vērojuma lapas.
2. Herbārijs.
3. Koka trafarets (no kartona).
4. Aplikācijas papīrs vai krāsainie žurnālvāki.
5. Līme, šķēres.
6. Izdales materiāls - tautas dziesmas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1194991
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties