Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:632178
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas veidošanās vēsture    4
2.  Reklāmas veidi    6
2.1.  Reklāma masu medijos    6
2.2.  Radio reklāma    7
2.3.  TV reklāma    8
2.4.  Vides reklāma    9
3.  Reklāmas uzdevums    11
4.  Reklāmas ietekme    13
4.1.  Spēlītes ar zemapziņu    13
5.  Coca-Cola reklāmas    17
5.1.  “Coca-Cola” triumfē pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā    17
5.2.  Coca-Cola kopējās produkcijas apjoma pieaugums    18
5.3.  Patiesība Par Coca – Colu    18
6.  Reklāmas veidi, to izmantošana Kārsavas lielākajos veikalos    21
7.  Aptauju rezultātu analīze    25
  Secinājumi    31
  Pielikums    34
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus ekonomiku raksturo un nosaka vairāki svarīgi elementi. Viens no tiem ir konkurence. Pieaugot konkurences lomai ekonomiskajā aktivitātē, svarīga nozīme ir preču virzīšanas pasākumiem, konkrēti reklāmai.
Autore šo tēmu izvēlējas, jo šobrīd reklāmai ir ļoti nozīmīga loma, gan ekonomikā, gan mākslas dzīve. Un ar izpētes palīdzību vēlējās noskaidrot, ar kādām metodēm labāk strādāt, kādus reklāmas veidus izvēlēties, un kā izturēt konkurenci mazpilsētiņā.
Darba mērķis:
izpētīt reklāmas vēsturi, noskaidrot reklāmas izplatīšanas līdzekļu izmantošanas nozīmi Coca - colas mārketingā.
Pētījuma uzdevumi.
1.Noieta veicināšanas līdzekļu analīze.
2.Reklāmas jēdziena, būtības un vēstures noskaidrošana.
3.Izpētīt reklāmas veidu, tās uzdevumus.
4.Reklāmas ietekme uz patērētāju.
5.Izpētīta Coca- colas reklāmas, tās ietekmi uz patērētāju.
6.Aptaujas rezultātu analīze.
Darbs sastāv no:
1.Ievada.
2.Reklāmas vēstures.
3.Reklāmas veidu klasifikācijas.
4.Reklāmas uzdevumu izpētes.
5.Reklāmas ietekmes uz patērētāju.
6.Coca- colas reklāmas pētījums.
Pētījuma metodes.
1.Literatūras analīze (monogrāfiskā analīze).
2.Primārās informācijas iegūšanai izmantotas aptaujas.
3.Statistiskās apstrādes metode (datu attēlošana tabulās un grafikos).
Darbs izmantojams skolās ekonomisko pamatu stundās.

1. Reklāmas veidošanās vēsture.

Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt citiem cilvēkiem kādu svarīgu ziņu. Kairas Arheoloģijas muzejā atrodam 2500 gadu vecs akmens, uz kura var izlasīt šādu uzrakstu – „Es, Rinoss no Krētas salas, skaidroju sapņus.” Tas ir viens no vissenākajiem reklāmveida tekstiem pasaulē.
Savukārt Londonā glabājas kāds Ēģiptes papiruss, kura hieroglifi vēsta, ka tiek pārdots vergs. Arī Mezopotāmijā vīna, labības un lopu tirgotājiem bija akmenī vai kokā izcirsti spiedogi jeb pirmās „preču zīmes”. Afišu pirmsākumi ir meklējami Senās Grieķijas teritorijā. Senajā Romā reklāmas rakstura sludinājumus rakstīja un nobalsinātas sienas, kas bija sadalīta taisnstūra laukumos, kuros katrs varēja ierakstīt savu sludinājumu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties