Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:627886
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Studenta veiktās darbības pārskats (audzinātājdarbība)    3
2.  Audzinātājdarbības stundas plāns un norises konspekts    6
3.  Ārpuklases pasākuma scenārijs un norises konspekts    8
4.  Studenta prakses “Skolotāja prakse II” pašizvērtējums (audzinātājdarbība)    10
5.  Studenta veiktās darbības pārskats vizuālās mākslas priekšmetā    11
6.  Stundu plāni vizuālajā mākslā    20
7.  Atskaite par 2 patstāvīgi vadītajām (atskaites) stundām    28
8.  Prakses pašnovērtējums    30
Darba fragmentsAizvērt

8. Prakses pašnovērtējums
Sadarbība ar prakses vadītāju, mentoru skolā bija ļoti laba. Vizuālās mākslas skolotāja bija atsaucīga dažādām netradicionālām idejām un uzdevumiem, kurus piedāvāju. Bija arī morāls atbalsts, īpaši pirmajās manis vadītajās stundās. Viņa palīdzēja ar skolēnu apsaukšanu, ja, piemēram, radās, tika novērotas kādas uzvedības problēmas.
Mana sadarbība kā skolotājai ar skolēniem bija apmierinoša – es, kā vien varēju, centos skolēnus iesaistīt darbībā, taču attieksmes no viņiem bija dažādas - bija skolēni, kas ar lielu azartu un prieku pildīja manis uzdotos mācību uzdevumus, un bija arī tādi, kas neparko nevēlējās darīt jebko, kas saistīts ar vizuālo mākslu. Skolēni man uzticējās, ņēma vērā manus ieteikumus un lūdza padomus.
Prakses laikā, kā vissvarīgāko, iemācījos sadarbību ar skolēniem, veidojot uzdevumus, balstoties uz viņu interesēm. Īpaši to novēroju tieši piemeklējot uzdevumu sporta novirziena klasei – tas prieks, ar kādu skolēni pildīja mācību uzdevumu, jo piedāvāju viņiem veidot darbus, kuru tematikā bija sportisti, ir neaprakstāms.
Kā priekšmeta skolotājs prakses laikā biju gandarīta par skolēnu darbiem, kas bija tiešām orģināli, pārdomāti un veidoti ar lielu rūpību, daudz arī nozīmēja apziņa, ka skolēniem varu palīdzēt, ja viņiem radušās kādas problēmas darba izpildes laikā.
Visgrūtākais prakses laikā bija tas, ka skolā nav vizuālās mākslas kabineta, kā arī skola nenodrošina pilnīgi nekādus materiālus, pat lapas skolēniem jāņem pašiem – bieži uz stundu skolēniem vispār nekā nebija līdzi. Tā dēļ centos nodrošināt lielu daļu materiālu pati, taču, ja skolēni neviens nav neko paņēmuši līdzi, ir grūti nodrošināt pilnvērtīgu darbu mācību stundas laikā. Grūtības bija arī ar dažu skolēnu attieksmi gan pret vizuālo mākslu kā tādu, gan mani kā skolotāju.
Manuprāt, man kā priekšmeta skolotājai vajadzētu pilnveidot savas prasmes tieši pieturēties pie plāna stundas laikā un pilnveidot, kā arī izmantot dažādākas pielietotās mācību metodes.
Šī prakse manu attieksmi pret skolotāja darbu īpaši neizmainīja. Sapratu, ka visiem skolēniem izdabāt nevar un nav nemaz nepieciešams. Skolēniem nav īpaši liela respekta pret skolotāju, īpaši vizuālās mākslas, tas atklājās gan stundas laikā veicot uzdevumus (vai tos vispar neveicot), gan neievērojot darba izpildes termiņus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1339164
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties