Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:626107
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Profesionālās izglītības raksturojums    8
2.  Vērtību orientāciju sistēmas un profesionālā personības tipa izvērtējums profesionālās izglītības audzēkņiem    13
2.1.  Jauniešu un pusaudžu vecuma posmu psiholoģiskais raksturojums    16
2.  Pedagoģiskā eksperimenta analīze    19
2.1.  Daugavpils 38.arodvidusskolas grupas “Apdares darbu strādnieks” 1.kursa analīze    19
2.2.  Apmācamās grupas raksturojums un profesionālā personības tipa izvērtējuma tests    25
2.3.  Audzēkņu pamatizglītības dokumentu analīze un pamatizglītības kvalitātes ietekme uz profesijas apguvi Daugavpils 38.arodvidusskolas grupā    27
  Secinājumi    37
  Nobeigums    39
  Bibliogrāfija    40
Darba fragmentsAizvērt

Viens no profesionāliem izglītības iestāžu absolventu augstās konkurētspējas cēloņiem ir konkrēta specializācija, kas dod iespēju pielāgoties straujajām izmaiņām darba tirgū. Pēc PSRS sabrukšanas un stagnācijas posma izbeigšanās ir pamanāmas arī izmaiņas darba tirgū, jo sāk novērtēt profesionālās izglītības audzēkņus gan Latvijā, gan ārzemēs. Otrs cēlonis ir augsta atbildības sajūta, tādēļ darba devējs priekšroku dod arī profesionālās izglītības audzēkņiem.
Pārejot uz brīvā tirgus ekonomiku, ir mainījušās darba tirgus prasības un vajadzības, radot plaisu starp darba tirgus pieprasījumu un izglītības iespējam to nodrošināt. Pašreizējās ekonomiskās un sociālās izmaiņas Eiropā izvirza jaunas prasības fundamentāli citai pieejai izglītībai un mācību procesam.
Demokrātiskā sabiedrībā cilvēku uzskata par unikālu vērtību, kas dzīvo, mācas vai strādā citu cilvēku vidū. Respektējot cilvēku kā vērtību, šodienas apstākļos Eiropas valstīs sabiedrība izvirza jaunus uzdevumus izglītības attīstībai. Tie ir aktuāli arī Latvijai.1
Šis darbs ir svarīgs, lai noskaidrotu, kāda nozīme ir pamatizglītībai tālākas profesijas apgūšanā.
Pētījuma objekts: arodvidusskolas mācību process izvēlētās specialitātes apgūšanā.

Pētījuma priekšmets: pamatzināšanas apdares darbu strādnieku profesijā.

Pētījuma mērķis: noskaidrot un analizēt pamatizglītības kvalitātes ietekmi uz profesionālās kvalifikācijas iegūšanu.
Pētījuma uzdevumi:
1.izpētīt profesionālās izglītības specifiku,
2.analizēt literatūru par profesionālās izglītības audzēkņa profesionālās pašrealizācijas psiholoģiskiem tipiem;
3.analizēt audzēkņu pamatizglītības rezultātus, salīdzinot ar profesionālo prasmju apguvi arodvidusskolā..
4.izpētīt grupas “Apdares darbu strādnieks” sociālo portretu;
5.analizēt kā pamatizglītības kvalitāte ir ietekmējusi profesijas apguvi.

Darba hipotēze: pamatizglītības kvalitāte ietekmē profesijas sekmīgu apguvi.

Pētījuma metodes: literatūras pētīšana, testi, novērošana, darba rezultātu analīze, vērtēšanas kritēriji, pamatizglītības atestātu vērtējumi.
Pētījuma bāze: Daugavpils 38.arodvidusskola.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties