Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:617061
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA   
1.1.  Organizācijas iekšējā un ārējā vide, tās analīzes metodes   
1.2.  SVID analīze   
1.2.1.  Klasiskā SVID analīze   
1.2.2.  Brīvā SVID analīze   
2.  PRAKTISKĀ DAĻA   
2.1.  SIA “Spilva” SVID analīze   
2.1.1.  Uzņēmuma raksturojums   
2.1.2.  SVID analīze   
2.1.3.  SVID analīzes faktoru novērtējums   
  SECINĀJUMI   
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Secinājumi:
1. SVID analīze ir metode, ar kuras palīdzību uzņēmums novērtē savas stiprās un vājās puses, kā arī pastāvošās iespējas vai gaidāmos draudus.
2. Kad informācija sadalīta iekšējos (stiprās un vājās puses) un ārējos (iespējas un draudi) faktoros, SVID analīzes rezultāti parāda, kuri faktori var palīdzēt uzņēmumam stratēģisko mērķu sasniegšanā, un kuri faktori ir šķēršļi, kas jāpārvar vai jāsamazina to iedarbība.
3. SIA Spilva ir viens no vadošajiem augļu - dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan Rietumos, gan Austrumos.
4. Spilvas darbības prioritāte ir augstākās kvalitātes produkcija.
5. SVID analīzes galarezultāts rāda, ka uzņēmumam ir daudz stipro pušu un iespēju un uzņēmumam jāturpina investēt savā attīstībā.
6. Uzņēmums Spilva izmanto kā priekšrocības visas savas stiprās puses, tas ir, zīmola atpazīstamību, jaunāko tehnoloģiju izmantošanu un kvalitātes standartus.
7. Vājās puses, kuras stratēģijas plānā jāmaina vispirms, ir augstās izmaksas un cenu paaugstināšanās tendence.
8. Nozīmīgākās iespējas ir jaunu tirgu iekarošana un investīciju piesaiste.
9. Draudu matrica rāda, ka uzņēmumam vispirms būtu jāizvairās no resursu trūkuma un ekonomiskās krīzes draudiem.

Priekšlikumi:
1. Stratēģijas plānošanai uzņēmumam Spilva jāizvēlas intensīva stratēģija.
2. Doties pieredzes apmaiņā uz līdzīgiem ārvalstu uzņēmumiem, smelties tur idejas produkcijas ražošanā, produkcijas kvalitātes paaugstināšanā.
3. Radīt precei pievienoto vērtību, kas veicinātu produkcijas pārdošanu.
4. Izveidot tiešos Spilvas veikalus lielākajās Latvijas pilsētās, kur saražotā produkcija tiktu pārdota bez pārstāvjiem, bez uzcenojuma.
5. Rīkot prezentācijas, kurās atrādīt savu jauno un esošo produkciju, ar iespēju potenciālajam klientam ļaut to nogaršot, iegādāties.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties