Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:615173
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma etiķete    4
3.  Kā izveidojās uzņēmuma stils?    5
4.  Kā var raksturot uzņēmuma etiķeti (stilu)?    6
5.  Kā uzņēmuma stils jeb etiķete ietkemē uzņēmuma attīstību?    7
6.  Vai ekonomiskās krīzes apstākļos ir jādomā par uzņēmuma prestižu?    8
7.  Vai uzņēmuma etiķete atšķirās, ja tiek veidota sadarbība ar starptautiskiem partneriem?    9
8.  Kādi priekšnosacījumi jāievēro, veidojot uzņēmuma etiķeti?    10
9.  Kā izmanto uzņēmuma etiķetes elementus, plānojot turpmākas mārketinga aktivitātes?    11
10.  Kā uzņēmuma etiķetes elementi ietekmē produkta vai pakalpojuma izvēli un patēriņu?    12
11.  Kādas aktivitātes var palīdzēt piesaistīt jaunus klientus?    13
12.  Ko klientam būtu jāsaprot, ieraugot uzņēmuma logo?    14
13.  Vai uzņēmumā ir izstrādāti vienoti klientu apkalpošanas noteikumi? Kā ar tiem iepazīstina darbiniekus?    15
14.  Kādiem etiķetes nosacījumiem uzņēmumā pievērš uzmanību pretendentā darba intervijas laikā?    16
15.  Vai jūs piekrītat Dž.D.Rokfellera teiktajam?    17
16.  Vai uzņēmuma etiķete ir ikdienas nepieciešamība, vai novecojošs spriedums?    18
17.  Nobeigums    19
Darba fragmentsAizvērt

VAI UZŅĒMUMA ETIĶETE IR IKDIENAS NEPIECIEŠAMĪBA, VAI NOVECOJOŠS SPRIEDUMS
Uzņēmuma etiķete pavisam noteikti ir ikdienas nepieciešamība. Tā ir viena no būtiskākajām lietām, lai uzņēmuma attīstība veidotos veiksmīgi. Etiķete vislabāk parāda citiem, kāda ir uzņēmuma būtība.
Ļoti svarīgi ir arī paši firmas darbinieki. Tieši viņi visbiežāk veido iespaidu par savu darba vietu, jo viņi nonāk saskarsmē ar saviem klientiem. Kā zināms, pirmais iespaids par cilvēku rodas jau pirmo 20 sekunžu laikā, un ir ļoti jāpacenšas par sevi radīt labu iepsaidu, jo pēc cilvēka tad arī var spriest par uzņēmumu, kurā viņš strādā. Uzņēmuma etiķete, bez šaubām, palīdz veidot uzņēmuma labo tēlu savu klientu acīs.

NOBEIGUMS
Uzņēmuma etiķete ir ļoti svarīga lieta katras firmas ikdienas dzīvē. Tā veido uzņēmuma tēlu ar dažādu etiķetes elementu palīdzību (piemēram logo), un arī uzņēmuma darbinieku kopēju tēlu. Darbiniekiem vienmēr ir jābūt laipniem un jāizskatās pieklājīgi, klienti viņiem ir pirmajā vietā, jo tikai no viņiem ir atkarīgs viņu darbs.
Veidojot šo darbu esmu iepazinusies ar to, kas ir uzņēmuma etiķete. Esmu ieguvusi ļoti daudz, ievērojami papildinājusi savas zināšanas šajā jomā, un tā ir liela vērtība. Manuprāt, cilvēkiem, kas strādā ar uzņēmuma etiķetes veidošanu, ir ļoti interesants darbs. Etiķete taču ir lieta, bez kuras mēs ikdienā nevaram iztikt.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1329647
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties