Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:611193
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Mārketinga būtība    4
1.1.1.  Mārketinga mērķis    4
1.1.2.  Mārketinga funkcijas    4
1.1.3.  Mārketinga mērķi, stratēģija un taktika    4
1.2.  Mārketinga darbības koncepcija    5
1.3.  Mārketinga pasākumu komplekss (miks)    7
1.4.  Tirgus segmentēšana    8
1.5.  Tirgus raksturlielumi    9
1.6.  SVID analīze    10
1.7.  Riska aprēķināšana tirgzinībās    11
1.8.  Konkurence un konkurentspēja    12
1.9.  „General Electric” analīze    13
2.  Praktiskā daļa    16
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    16
2.2.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    17
2.3.  Makro vides analīze    19
2.3.1.  Ekonomiskie aspekti    19
2.3.2.  Ģeogrāfiskie aspekti    20
2.3.3.  Vispārvalstiska nozīme    20
2.4.  Mikro vides analīze    20
2.4.1.  Portera piecu modeļa pielietojums nozares novērtēšanā    21
2.4.2.  Konkurences analīze    22
2.4.3.  „General Electric” analīze    23
2.4.4.  SVID analīze    24
2.4.5.  Tirgus segmentācija    25
2.4.6.  Riska aprēķināšana uzņēmuma „Veselība”    27
  Secinājums    29
  Izmantotās literatūras saraksts    30
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu – tirgvedība (angļu val. market – tirgus), tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. Šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks. Konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās. Kā sēnes pēc lietus dibinās jauni uzņēmumi: daļa no tiem drīz vien pazūd, nespēdami izturēt spēcīgo konkurenci; citi aug un iekaro stabilu vietu vietējā tirgū. Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Pagaidām vietējie uzņēmumi ļoti reti strādā pēc mārketinga principiem, jo šim nolūkam ir nepieciešams ne tikai zināšanas, kā pārdot produktu, ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam un to izpētes principi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties