Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:608950
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

2.4. Aptaujas rezultātu apkopojums
Pētījuma veikšanai tika izveidota aptaujas anketa, kurā tika iekļauti jautājumi par picēriju “Čili Pica” apkalpošanas un ēdienu kvalitāti. Aptaujas mērķis bija noskaidrot picēriju klientu viedokli par ēdienu kvalitāti un apkalpojošo personālu, kā arī noskaidrot cik bieži klienti izvēlas ieturēt maltīti picērijās un vai tās apmeklē regulāri vai tikai reti. Aptauja iekļāva ari tādus jautājumus, kas dotu iespēju noskaidrot klientu vecumu un nodarbošanos, lai varētu noskaidrot, kuri ir tie klienti, kas picērijās viesojas visbiežāk.
Galvenie aptaujas rezultāti :
No 100 aptaujātajiem respondentiem, 55% bija strādājošie algotu darbu.
47% respondentu picērijas apmeklē bieži, tikai 2% no tiem ir ieradušies pirmo reizi, bet 8% tās apmeklē regulāri, proti, katru dienu.
Lielākā daļa respondentu ēdienu kvalitāti vērtē labi, tikai 1% tā neapmierina.
Secinājumi :
1. Visbiežāk picērijas apmeklē finansiāli nodrošināti klienti.
2. Picēriju “Čili Pica” ēdiens ir pietiekami kvalitatīvs.
3. Vislabāko vērtējumu klienti devuši picām, salātiem un karstajiem ēdieniem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties