Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:608469
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Lāči”    4
2.  Zīmolvedības veidi un metodes    6
2.1.  Zīmolvedības process    6
2.2.  Zīmola vērtības veidošana un tās palielināšanas modeļi    12
  Brand Asset Valuator    12
  D.A. Ākera modelis    13
3.  Zīmolvedības metožu izmantošana uzņēmumā „Lāči”    16
3.1.  Zīmolvedības process    16
3.2.  Brand Asset Valuator    18
3.3.  D.Ākera modelis    19
3.4.  Secinājumi par zīmolvedību un izmantotajām metodēm    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    22
  Bibliogrāfiskais saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzņēmumu „Lāči” dibinājis Normunds Skauģis 1993. gadā, uzreiz izveidojot arī zīmolu „Lāči”.
2. Uzņēmums pašlaik piedāvā vairāk kā 15 dažādus maizes veidus, apmēram 100 dažādus konditorejas izstrādājumus un arī 3 veidu zaptes, vītinātu lielopa gaļu.
3. Zīmols „Lāči” tiek saistīts ar augstu kvalitāti, dabiskām izejvielām, roku darbu un mīlestību, kas tiek ielikta katrā no izveidotajiem produktiem.
4. Zīmolam ir parādījušies nopietni konkurenti „Ķelmēni” un „Liepkalni’’, kas piedāvā tik pat augstu kvalitāti, bet par zemāku cenu.
5. Zīmols „Lāči” ir atpazīstamākajs un populārākais Latvijā starp visiem maizes ražotājiem, lielākoties pateicoties tam, ka pastāv 18 gadus un vienotajam imidžam, kurš ir izveidojies cilvēku prātos, un iemieso kvalitāti, roku darbu un seno latviešu tradīciju celšanu godā.
6. Zīmola mērķauditorija ir cilvēki vecumā no 30 līdz 60 gadiem, kam ir pastāvīgs darbs un stabili ienākumi, vairāk pievērš uzmanību tam, ko ēd, spēj novērtēt augstas kvalitātes preci, kaut arī par to attiecīgi ir jāmaksā vairāk.

Priekšlikumi
1. Uzņēmumam jāvērš lielāka uzmanība uz eksportu, uzsverot savu produktu dabisko izcelsmi, veselīgumu.
2. Lielākais šķērslis pieprasījumam ir augstās cenas, tādēļ ir jāvērš lielāka uzmanība reklamējot tā brīžā piedāvātās atlaides uzņēmuma veikalos, tādējādi ieinteresējot vairāk potenciālos pircējos.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1327781
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties