Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:604742
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

SUMMARY AND CONCLUSION
Although several studies indicated that humor could be used has a persuasive tool, the failed to explain whether they are more effective than a non-humorous ad. The overall conclusions were: (1) Humorous messages attract attention; (2) Humorous messages may detrimentally affect comprehension; (3) Humor may distract the audience, yielding a reduction in counter argumentation and an increase in persuasion; (4) Humorous appeals appear to be persuasive, but the effect is at best no greater than of serious appeals; (5) Humor tends to enhance source credibility; (6) Audience characteristics may confound the effect of humor; (7) A humorous context may increase liking for the source and create a positive mood. This may increase the persuasive effect of the message; (8) To the extend that a humorous context functions as a positive reinforcer, a persuasive communication placed in such a context may be more effective.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties