Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:604209
 
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Produkta jēdziens    4
  Produkta klasifikācija    5
  Īstermiņa un ilgtermiņa lietošanas produkti    6
  Patēriņa produkti un to iedalījums    6
  Produkta elementi    7
  Produkta kvalitāte, nozīmīgas iezīmes un dizains    7
  Produkta marka un preču zīmes    8
  Produkta iesaiņojums    10
  Etiķetes    11
  Produkta palīgelementi    11
  Secinājumi    12
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā vajadzēja izvēlēties kādu tematu, ka skar mārketingu, tad izdomājām, ka vislabāk būtu izvēlēties tādu tematu, kurš būtu saistīts ar mūsu ikdienu. Tāpēc izvēlējāmies tematu par produktu, to klasifikāciju, produkta elementiem, kuri sevī ietver kvalitāti, nozīmīgas iezīmes, dizainu, iepakojumu, etiķetes, markas utt.
Ar produktu mēs saskaramies ikdienā, kad iegādājamies kādas konkrētas preces vai pakalpojumus. Visi produkta elementi ietekmē mūsu izvēli. Mēs bieži vien izvēlamies preces, kuras sabiedrībā tiek atzītas, kurām piemīt laba kvalitāte, pieejama cena, katrā gadījumā pieejami vidējai klasei. Kāpēc ir jāizvēlas produkti par zemu cenu, kuriem ir zema kvalitāte, jo tik un tā mēs samaksāsim daudz vairāk par preces izmantošanu, remontu utt. Jau ir atzīts tas, ka par lielākiem izdevumiem mēs saņemam attiecīgo kvalitāti.
Augsts pieprasījums apliecina produkta kvalitāti. Skaļš piegādātāja vārds, visiem zināms brand, bieži vien kalpo kā īpatnēja kvalitātes zīme. Nopietni uzņēmumi cenšas nodrošināt ne tikai kvalitāti, bet arī nostiprināt to oficiāli, saņemot sertifikātu, kurš demonstrē to, ka visi uzņēmuma iekšējie procesi ir virzīti uz kvalitatīva produkta radīšanu. Tāda sertifikāta esamība ir uzticamības garants tā īpašniekam no klientu un partneru puses. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties