Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:604084
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Iepriekšējo periodu audzināšanas kļūdu ietekme uz pusaudžu gadiem    2
2.  Ar identitātes veidošanos saistītās uzvedības problēmas    4
3.  Ar fizioloģiskajām izmaiņām saistītās uzvedības problēmas    5
4.  Ar neapmierinātām vajadzībām saistītās uzvedības problēmas    4
5.  Sliktas uzvedības cēloņi    6
5.1.  Emocionālais vēsums ģimenē    6
5.2.  Paaugstināta morālā atbildība vai despotiska audzināšana    6
6.  Vecāku kļūdas    7
7.  Slimīgi uzvedības traucējumi    8
  Nobeigums    9
  Secinājumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Strādājot Sociālās palīdzības centrā ikdienā nākas saskarties ar ģimenēm, kuras nonākušas sociālās, ekonomiskās un psiholoģiskās grūtībās. Nabadzība, bads, nepietiekams uzturs, ilgstošs bezdarbs, slimības, pajumtes trūkums un sociālās labklājības līmeņa krišanās rada lielu spriedzi ģimenēs. Iedzīvotāju vispārējā dzīves līmeņa pazemināšanās rezultātā pieaug maznodrošināto ģimeņu skaits. Šādās ģimenēs ir traucēta bērnu sociālo vajadzību apmierināšana. Lielākoties tās ir sociālā riska ģimenes. Risinot klienta problēmas, uzklausot viņus un izprotot klienta vēlmi, esmu vairāk pievērsusi uzmanības ģimenēm, kurās aug bērni un tā kā pati audzinu divus dēlus – pusaudžus ar savām attīstības īpatnībām, untumiem, krīzēm savā dzīvē, tad man šis vecums likās vistuvākais.
Pusaudžu periods veido pāreju no bērnības uz jauniešu periodu Šī perioda īpašā nozīme saistāma ar bērna pubertāti un sociālo attīstību, kā arī ar identitātes vai pašvērtējuma nostiprināšanos (meklēšanu). Šajā periodā izveidojas bērna personības pamatiezīmes un kvalitātes, kā arī atklājas iepriekšējos periodos izveidojušās ietekmes emocionālajā, kognitīvajā, sociālajā sfērā. Jo lielākas kļūdas ir pieļautas iepriekšējos attīstības periodos, jo tās stiprāk izpaužas pusaudža periodā, jo “grūtāks” pusaudzis ir šajā periodā. Lielākā vai mazākā mērā pusaudzi raksturo negatīvisms, opozīcija, nepakļaušanās u.tml. (5,120)
Ģimene, audzinot bērnu, gatavo viņu dzīvei konkrētā sabiedrībā un audzināšanas tradīcijām nekad nav nejaušs raksturs. Gatavošana dzīvei konkrētā sabiedrībā var būt gan apzināta, gan – biežāk neapzināta. Tātad vecāki mēģina bērnos ieaudzināt tās īpašības, veicināt tās spējas, kas pēc viņu ieskata, būs bērnam svarīgas un noderīgas dzīvei.( 4,113.)
1.Iepriekšējo periodu audzināšanas kļūdu ietekme uz pusaudžu gadiem.
Pirmā dzīves ciklā jeb attīstības stadijā – zīdaiņa vecums ir iekļaušanās stadijā. Mazais bērns – zīdainis sāk aptvert, ka pasaule ir droša vieta, ka tā ir “laba vieta dzīvošanai”.
Pirmajā dzīvības gadā viņa izturēšanos nosaka galvenokārt bioloģiskas vajadzības – bērns stihiski tiecas pēc barības, miega, siltuma un citiem labsajūtas faktoriem(6,36)…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties