Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:603514
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Aннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga komplekss    8
1.1.  Produkta jēdziens un būtība    8
1.2.  Cena    13
1.3.  Vieta    16
1.4.  Produktu virzīšana tirgū    20
2.  Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” organizācijas apraksts    24
3.  Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pētījumu rezultātu analīze    28
3.1.  Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mārketinga kompleksa analīze    28
3.2.  Aptaujas datu analīze    32
3.3.  Intervija ar Z/S „Ezerlejas” pārvaldnieci    36
3.4.  Mediju monitorings    37
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    41
  Pielikumi    43
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Kvalifikācijas darba laikā autore izstrādāja šādus secinājumus:
1) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” izvēlētais produkts pārdošanai ir Latvijā ražota dabīgā kosmētika, kas atbilst pašreizējām patērētāju vēlmēm, jo ir ekoloģiski un kvalitatīvi produkti.
2) Pēc aptaujas rezultātiem var redzēt, ka patērētāju vidū valda stereotips un asociācijas, ka dabīgā kosmētika ir dārga, kas sašaurina potenciālo klientu loku, tādējādi nenodrošina uzņēmumam pietiekami lielus ienākumus, taču mārketinga kompleksa izpētē un intervijā tika noskaidrots, ka uzņēmums ir izstrādājis pieprasījuma orientētu cenu un uzcenojums nav tāds, kā citiem šīs produkcijas pārdevējiem.
3) Z/S „Ezerlejas” veikals „Evita” ir mazumtirdzniecības veikals ar tiešo sadales kanālu, kad prece tiek virzīta no ražotāja pie patērētāja un atrodas paaugstinātas aktivitātes zonā, pilsētas centrā, kur vienmēr atrodas pircēji, taču vēlas pāriet uz internetveikalu.
4) Z/S „Ezerlejas veikals „Evita” izvēlējies reklāmu televīzijā, radio un avīzē, taču tas nav pastāvīgi, tāpēc patērētāju uzmanība nav noturīga.
5) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mazais darbinieku skaits veido draudzīgu un pozitīvu kolektīvu, kas veicina uzņēmuma vadīšanas procesus un vadībai vieglāk ir pieņemt un saskaņot svarīgus lēmumus vai izmaiņas.
Balstoties uz secinājumiem, autore izstrādāja šādus priekšlikumus:
1) Reklamējot Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pārdoto produkciju, uzsvaru vajag likt uz to dabīgumu un kvalitāti, jo pēc pētījuma rezultātiem, tie ir faktori, kas ietekmē patērētāju pirkšanas lēmuma pieņemšanu.
2) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” vadībai jāorganizē regulāras izpārdošanas kādai konkrētai produktu grupai un jārīko loterijas, tādējādi piesaistot jaunus klientus un popularizējot gan veikala, gan produkcijas nosaukumu, taču tas būtu arī vēstījums patērētājiem par zemajām cenām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties