Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:603256
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  ANOTATION    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
  TEORĒTISKĀ DAĻA    7
1.  SĀKUMSKOLAS VECUMA BĒRNU PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    7
2.  ROTAĻU PEDAGOĢISKĀ VĒRTĪBA    12
2.1.  ROTAĻU VEIDI    17
2.2.  ROTAĻU IZMANTOŠANAS NOTEIKUMI    25
2.3.  ROTAĻA KĀ AUDZINĀŠANAS METODE    27
3.  ROTAĻU ORAGNIZĒŠANA    30
  PRAKTISKĀ DAĻA    36
4.  PIEREDZE. AUDZINĀŠANAS MĒRĶU ĪSTENOŠANA    36
  SECINĀJUMI    44
  IZMANTOTO AVOTU SARKASTS    45
  TERMINI UN TO SKAIDROJUMS    46
  PIELIKUMI    48
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Autors uzsver, ka bērniem ir nepieciešams laiks, kurā smadzenēm apstrādāt iegūto informāciju. Tas varētu būt laiks, kas atvēlēts rotaļām, spēlēm, sapņiem un fantāzijām. Autors iesaka izmantot lietas, kas ir ciešā saiknē ar bērnu ikdienas dzīvi, no viņu lietu vides un ir viņam saistošas.
2. Atdarinot bērns gūst priekšstatu par sevi un citiem, vispirms viņš atdarina pats sevi, savas kustības, savas radītās skaņas, bet vēlāk sāk atdarināt arī ap sevi esošos cilvēkus, to kustības, žestus un mīmiku.
3. Viss, ko bērns redz, dzird un sajūt, atstāj uz viņu iespaidu. Jo bagātāka vide, jo sekmīgāk norisinās arī bērna jūtu dzīves veidošanās procesi, bagātinās bērna jūtu pasaule.
4. Pedagoģiskajā mācību procesā saskatu daudz un dažādas nepilnvērtības, kuras ir iespējams mainīt un pilnveidot, lai skolēni attīstītos un justu, ka skolotāji viņus atzīst un, ka nav tik būtiska viņu sekmju kvalitāte, bet gan vēlme iesaistīties, iemācīties un komunicēt.
5. Diagnostisko rotaļu laikā gan zēniem, gan meitenēm vienādā mērā varēja novērot droša patvēruma meklēšanu, dzīves aizrautību un dedzību, pašpārliecinātību un cenšanos pēc pārākuma un parastās, bērnībā sastopamās nepatikšanas un rūpju izpausmes.
6. Šo bērnu interakcijas ar draugiem un rotaļu biedriem raksturoja noteikts emocionāls kustīgums. Pielikumā pievienots visu izmantoto spēļu un rotaļu saraksts ar dalībnieku skaitu tajās pa grupām.
7. Bakalaura darba uzdevumi tika veikti un balsoties uz pētījuma teorētiskajiem un praktiskajiem rezultātiem izdarīti secinājumi.
8. Pētījuma hipotēze – Ja sākumskolas skolotājs ārpusstundu darbā mērķtiecīgi izmanto skolēnu vecumam atbilstošas rotaļas, tas veicina bērna attīstību un labvēlīgi ietekmē sociālās prasmes un iemaņas – apstiprinājās. Jo rotaļu mērķtiecīga izmantošana gan skolā mācību procesā gan audzināšanas darbā labvēlīgi ietekmē bērnu, sevišķi pirmskolas un sākumskolas periodā.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1347803
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties