Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:602632
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  GALVENIE EKONOMISKIE RĀDĪTĀJI    3
1.1.  PIEPRASĪJUMS    3
1.2.  IENĀKUMS    4
1.2.1.  TŪRISMA IENĀKUMU MULTIPLIKATORS    5
1.3.  IEKŠZEMES KOPPRODUKTS    5
1.4.  NODARBINĀTĪBA    6
1.5.  EKSPORTS    7
1.6.  INVESTĪCIJAS    8
1.7.  VALDĪBAS IZDEVUMI    9
1.8.  MAKSĀJUMU BILANCE    11
1.8.  PIEAUGUMS    12
2.  ITĀLIJAS TŪRISMA EKONOMISKIE RĀDĪTĀJI    14
2.1.  TŪRISMA PRODUKTU UN PAKALPOJUMU PIEPRASĪJUMS    14
2.2.  TŪRISMA DEVUMS IEKŠZEMES KOPPRODUKTĀ ITĀLIJĀ    17
2.3.  NODARBINĀTĪBA TŪRISMĀ    19
2.4.  EKSPORTS    21
2.5.  INVESTĪCIJAS    23
2.6.  VALDĪBAS IZDEVUMI TŪRISMAM    26
2.7.  ITĀLIJAS TŪRISMA MAKSĀJUMU BILANCE    28
2.8.  PIEAUGUMS    29
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    30
  KOPSAVILKUMS    32
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    33
Darba fragmentsAizvērt

Itālijai ir viena no vecākajām un visdažādākajām tūrisma ekonomikām pasaulē. Tūrisms jau sen ir bijis lielākais ienākumu nesējs Itālijai. Pēdējos 50 gados tā nozīmība kā ārzemju tūristu apmaiņas avotam vairāk vai mazāk nepārtraukti ir augusi. Par spīti daudzu citu valstu nesenajai masu tūrisma attīstībai, Itālija saglabā savu vietu kā viena no pašām svarīgākajām tūrisma valstīm pasaulē. Šobrīd Itālija izceļas ar lielu, vidējas intensīvu un lēni augošu tūrisma ekonomiku; valsts ieņem astoto vietu 176 valstu starpā.
Par sava darba mērķi autore izvirza izanalizēt izejošā tūrisma ekonomisko ietekmi Itālijā. Vadoties pēc Pasaules Tūrisma Organizācijas (PTO), Itālijas statistikas pārvaldes (ISTAT), Itālijas Bankas un citiem statistikas datiem, tiks noskaidroti galvenie interesējošie tūrisma ekonomiskie procesi valstī: iekšzemes kopprodukts, tūrisma maksājumu bilance, piedāvājums, nodarbinātība, investīciju apjoms, valdības ietekme tūrisma attīstībā utt.
1. GALVENIE EKONOMISKIE RĀDĪTĀJI
1.1 PIEPRASĪJUMS
Makroekonomika fokusējās uz pieprasījumu kā vienu pusi no preču un pakalpojumu apmaiņas tirgus. Pieprasījums tiek aplūkots kā virzošais vajadzību spēks ekonomikā, kurš stimulē aktivitātes produktu un pakalpojumu ražošanā, kuras nepieciešamas, lai apmierinātu šīs vajadzības par atbilstošu atlīdzību. [1., 25.lpp.]…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties