Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:601932
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Konkurētspēja tūrisma nozarē    4
1.1  Produkts – klientu vērtības    5
1.2.  Cena – klienta izmaksas    6
1.3.  Veicināšana – komunikācija    7
1.5.  Cilvēki, darbinieki, personāls    8
2.  Naktsmītņu raksturīgās iezīmes    8
2.1.  Viesnīcu klasifikācija    10
2.2.  Viesu māju klasifikācija    11
2.3.  Moteļu klasifikācija    11
2.4.  Kempingu standartu pamatprasības    11
2.5.  Jaunatnes mītņu standartu pamatprasības    12
2.6.  Lauku mājas    12
2.7.  Apartamenti    13
2.8.  Lauku tūrismam izmantojamās mājas    13
3.  Naktsmītņu konkurētspēja Kuldīgas novadā    15
4.  Naktsmītņu pieprasījuma galveno kritēriju raksturojums Kuldīgas novada naktsmītnēs    16
4.1.  Vieta    18
4.2.  Produkts    20
4.4.  Veicināšana    27
5.5.  Darbinieki    32
  Secinājumi    35
  Priekšlikumi    36
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    37
  Pielikumi    40
Darba fragmentsAizvērt

Lai izanalizētu un izpētītu, kas ir konkurētspēja, ko tā iever, un kā tā ietekmē naktsmītņu darbību, iesākumā būtu jādefinē, kas īsti ir konkurence.
Konkurence ir neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpēja sāncensība, cīņa tirgū par labākām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu. [11., 119.lpp.]
Konkurence ir viens no faktoriem, kas liek izstrādāt jaunus produktus un pakalpojumus, attīstīt un pilnveidot esošos, kā arī uzlabot produktu kvalitāti, drošību un dizainu. [34.]
Ar konkurētspēju ekonomikā un uzņēmējdarbības teorijā un praksē saprot uzņēmuma, nozares vai valsts spēju pārdot savus produktus, preces vai pakalpojumus tirgū. Līdz ar to konkurētspēja, līdz ar konkurences jēdzienu, ir viena no svarīgākajām preču un pakalpojumu tirgu raksturojošām kategorijām. [35.]
Uzņēmuma konkurētspēja. Konkurētspējas paaugstināšana ir viens no galvenajiem uzņēmuma pastāvēšanas un attīstības mērķiem. Jo augstāka tā ir, jo lielāku tirgus daļu uzņēmumam iespējams iegūt. Taču augsta konkurētspēja ne vienmēr nenozīmē arī augstu peļņas līmeni konkrētā laika posmā, jo, konkurētspējas paaugstināšanai uzņēmumam ir jāinvestē darbaspēka kvalifikācijas paaugstināšanā, jaunās tehnoloģijās, pētniecībā, jāveido jaunas konkurences priekšrocības utt.
Katras nozares uzņēmumu dzinulis tālākai attīstībai un jauniem mērķiem ir konkurence šo uzņēmumu vidū. Uzņēmumi sacenšas cits ar citu, lai iegūtu klientus; bet ne visi uzņēmumi konkurē vienādiem līdzekļiem un ne visi gūst panākumus konkurences cīņā.
Katra uzņēmuma darbības stratēģijas pamatā ir uzņēmuma konkurētspējas priekšrocības – jebkas, ar ko uzņēmums ir pārāks par saviem konkurentiem. Priekšrocības ļauj uzņēmumam ilgstoši un pastāvīgi gūt panākumus. Tūrisma mārketingā tas ir panākams, kad tiek paredzēti vadības procesi un tiek apmierinātas esošo un potenciālo klientu vēlmes efektīvāk kā konkurentiem. Līdz ar to uzņēmumi panākumi ir atkarīgi no mijiedarbības starp klientu un piegādātāju. Vides un sabiedrības vajadzību nodrošināšanu, kā arī klientu vēlmju apmierināšanu nevar uzskatīt par savstarpēji izslēdzošiem. [12., 6.lpp.]
Naktsmītņu pieprasījuma galvenos kritērijus raksturo piecas iezīmes, kuras veido konkurences priekšrocības:
1.atrašanās vieta;
2.piedāvātās iespējas (restorāni, atpūtas iespējas u.c.);
3.tās tēls;
4.pakalpojumi, ko tā piedāvā (tādas nenoteiktas iezīmes kā formālas attieksmes pakāpe, personiska uzmanība, tās darbinieku veiktās apkalpošanas ātrums un efektivitāte);
5.un cena.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties