Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:598732
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Atsaucība uz Mobilā Mārketinga kampaņām ir daudz lielāka, salīdzinot ar tiešā pasta kampaņām, pie tam izmaksas uz informācijas vienību ir mazākas.
SMS strauji kļūst par efektīvu reklāmas kanālu.
Uzņēmēji ir sapratuši M-komercijas spēku un rezultātā arvien vairāk uzņēmumu ir pievērsušies jautājumam - kā šo mārketinga veidu izmantot savā labā.
Mobilā Mārketinga veiksmes faktori:
Neatkarīgi no atrašanās vietas;
Neatkarīgi no laika;
Interaktivitāte / Aktualitāte;
Lokalizācijas iespējas;
Laika savietojamība;
Izklaide / Emocionālā pieskaņa.
Cik efektīvs ir Mobilais Mārketings tieši Latvijā?
Vidējie Latvijas SMS akciju efektivitātes rādītāji parasti svārstās robežās no 0.5 – 10% respondentu, atkarībā no nosūtītā SMS apjoma.
Šis atdeves līmenis, protams, lielā mērā ir atkarīgs no attiecīgās akcijas – jo saistošāks piedāvājums, jo lielāka atsaucība.
Lai iegūtu maksimāli augstu atdeves līmeni, ir jābūt motivatoram. Parasti par motivatoru kalpo atlaides, bezmaksas ielūgumi, papildu bonusi utt. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1127566
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties