Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:596228
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Autors saprot to ka reklāmām ir jābūt vizuāli pievilcīgām, bet tajā pat laikā ir jāsniedz kāda doma, lai patērētājs spētu uztvert domu ko šis uzņēmums ir vēlējies pateikt. Autors arī pamanīja ka uzņēmumi bieži mēģina piesaistīt patērētāju uzmanību ar nestandarta vizuāliem materiāliem. Bieži tie ir vizuāli pievilcīgi, bet var gadīties ka dažkārt tie ir atbaidoši un liek patērētājam novērsties. Efektīvāk reklāmas ir nepārbāzt ar lielu teksta apjomu, ja vienīgi tā nav reklāma žurnālā, vai kā izdales materiāls uz ielas. Bet vides reklāmās, jāmēģina izvietot pēc iespējas acīm pievilcīgākas reklāmas. Reklāmas augšpusē ir jāizvieto vizuāls materiāls un apakšpusē teksts, ja tāds ir nepieciešams. Kā arī dažkārt ir jāuzdrošinās izveidot drosmīgu reklāmu (Dove), bet normas robežās neizveidojot atbaidošu reklāmu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1368969
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties