Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Infografiku izmantošana laikrakstos "Ir" un "The Economist", salīdzinošā analīze

     

    Referāts22 Žurnālistika

4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:593099
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Žurnālu vieta masu mediju sistēmā    5
1.1.  Žurnāla „Ir” vieta Latvijas drukāto mediju tirgū    5
1.2.  Žurnāls „The Economist”    6
2.  Vizuālā kultūra    8
2.1.  Vizuālā komunikācija    8
3.  Krāsu nozīme komunikācijā    9
4.  Grafiks - būtiska vizuālās kultūras sastāvdaļa    10
5.  Infografiku attīstība un vieta drukātajos medijos    12
5.1.  Infografiku nozīmīgums laikrakstos    12
5.2.  Infografiku dažādība    13
6.  Praktiskā daļa    14
6.1.  Pētījuma metode – kontentanalīze    14
6.1.1.  Izvēlētās pētījumu metodes priekšrocības    16
6.1.2.  Izvēlētās pētījuma metodes trūkumi    16
6.2.  Pētījuma izlašu apraksts un pamatojums    17
6.3.  Salīdzinošā analīze    18
6.4.  Pētījuma gaitas apraksts    18
  Nobeigums    20
  Izmantotie literatūras avoti    21
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Darba mērķis ir izstrādāt pētījuma teorētisko bāzi un metodoloģijas aprakstu tā, lai pēc darba būtu iespējams veidot pētījumu pēc nosacījumiem, kas tikuši izvirzīti noslēguma darba gaitā. Izmantojot pētījuma izstrādāto izlasi, izstrādātajām kategorijām pētniekam jāspēj veikt pētījumu un atbildēt uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem.
Žurnāli joprojām nav zaudējuši savu popularitāti, kā tas varētu likties, tie turpina attīstīties un izdomāt jauns veidus kā savu saturu padarīt kvalitatīvāku, un viens no tiem ir infografiks. Tas ir svarīgs žurnālistikas instruments, un tas žurnālistikā ir pavēris jaunu lapaspusi, un infografiks ir sācis savu attīstības ceļu, pierādot, apmēram pēdējos 20 gadus, ka spēj padarīt žurnālistiku par „vieglāk” saprotamu ikdienas lasītājam.Žurnāls ir kļuvis par reklāmdevēju mērķi. Mūsdienu žurnāli ir piesātināti ar reklāmām.
Vizuālā komunikācija, kas sevī ietver krāsu, simbolu un dažādus citus instrumentus, ir viena no, ja ne pat svarīgākā, komunikācijas izpausme. Mēs ikdienā, bieži pat neapzināmies, ka mēs komunicējam ar apģērbu, ko valkājam, simboliem, ko nēsājam, kā arī ar dažādiem citiem sīkumiem par ko neaizdomājamies.
Infografikos tiek izmantoti dažādi vizuālās komunikācijas instrumenti, lai to padarītu pēc iespējas saistošākus, kas, savukārt, varētu piesaistīt vairāk lasītājus un attiecīgo tekstu padarīt vieglāk uztveramu. Pētījuma gaitā autors vēlas noskaidrot, vai ir un kādas atšķirības infografiku lietojumā pastāv starp Lielbritānijā izdoto žurnālu The Economist un Latvijā izdoto žurnālu Ir.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1367356
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties