Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:591789
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  anotācija    4
  ievads    5
1.  Uzņēmuma vide    6
2.  uzņēmuma mikrovide    8
2.1  Konkurenti    8
2.2  Klienti    9
2.3  Piegādātāji    10
2.4  Starpnieki    11
2.5  Sabiedrība jeb saskarsmes auditorija    12
3.  uzņēmuma makrovide    14
3.1  Demogrāfiskie faktori    14
3.2  Ekonomiskie faktori    15
3.3  Politiskie faktori    16
3.4  Tiesiskie faktori    17
3.5  Sociālie un kultūras faktori    18
3.6  Apkārtējās vides faktori    19
3.7  Zinātniski tehniskie vides faktori    20
4.  SIA ‘’Kapteinis Enriko’’ ārējā vide    22
  Uzņēmuma mikrovide    22
4.1  konkurenti    22
4.3  piegādātāji    23
4.4  starpnieki    24
4.5  sabiedrība jeb saskarsmes auditorija (SA)    24
  Uzņēmuma makrovide    25
4.6  demokrātiskie faktori    25
4.7  ekonomiskie faktori    26
4.8  politiskie faktori    27
4.9.  tiesiskie faktori    28
4.10.  kultūras un sociālie elementi    28
4.11.  apkārtējās vides elementi    28
4.12.  Zinātniski tehniskie vides faktori    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Visi mums zināmie uzņēmumi funkcionē tikai tad, jau tām ir iekšējie un ārējie sakari. Aktīvo subjektu un spēku kopumu, kuri ietekmē uzņēmumu vai uzņēmuma iespējas veikt sekmīgu darbību, sauc par mārketinga vidi.
Pastāv divu veida mārketinga vides- iekšējā vide un ārējā vide. (Praktiskāks mārketinga vides sadalījums apskatāms tabulā 1.). Iekšējā mārketinga vide ir jebkuras firmas iekšējā struktūra, kas nodrošina tirgus darbību (piemēram, finanšu daļa, grāmatvedība, augstākais vadības posms, kadru dienests u.t.t.)
Ārējā vide ir komplicēta parādība un tā smalkāk dalās mikrovidē un makrovidē.
Ar jēdzienu mikrovide ir jāsaprot ārējās pasaules elementi, kuri ir tieši saistīti ar pašu firmu un ietekmē tās iespējas.1 Pie uzņēmuma ārējās vides pieder viss, kas ir saistīts ar uzņēmuma reklāmu, tēla veidošanu jeb imidžu, saskarsme ar klientiem, piegādātāju izvēle, uzņēmuma darbinieku un vadības spēja kvalitatīvi un pozitīvi sastrādāties un komunicēt ar patērētājiem un klientiem, konkurenti un starpnieki. Kā arī viena no uzņēmuma pastāvēšanai nepieciešamām lietām, kas ir tiešā pārdošana un SA jeb sabiedriskās attiecības.
Bet jēdziens makrovide sevī ietver faktorus, kas raksturīgi sabiedrībai kopumā. Lai gan mārketinga makrovide sastāv no ļoti plaša faktoru un ietekmju loka, tos iespējams sagrupēt piecās lielās grupās
Ekonomiskie un konkurences elementi
Politiskie un likumdošanas elementi
Tehnoloģiskie elementi
Dabas elementi
Sociālie un kultūras elementi 2…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties