Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:590826
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Eksperta viedoklis par Latviju kā kultūras galvaspilsētu.
LI pārstāvis Krišjānis Ozols secina, ka Eiropas kultūras galvaspilsētas tituls Rīgai un Latvijai kopumā ir nodrošinājis līdz šim neredzētu pozitīvās publicitātes pieaugumu.
"Salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem publikāciju skaits ārvalstu medijos par Latvijas kultūru šogad ir pieaudzis gandrīz desmitkārtīgi. Vēl vairāk – arī kopējā Latvijas publicitāte šogad ir strauji kāpusi. Tas nozīmē, ka nereti uz Rīgu atbraukušie žurnālisti ieinteresējas un apraksta arī citas tēmas saistībā ar Latviju,«. Mūsu valsts galvaspilsētā šogad jau viesojušies aptuveni 360 ārzemju žurnālisti un reģistrēti vairāk nekā 900 raksti, televīzijas sižeti vai citas publikācijas par Rīgu kā Eiropas kultūras galvaspilsētu.»
Līva Melbārzde, DB galvenā redaktora
Kultūras galvaspilsētas tituls ir jebkuras Eiropas pilsētas lielā iespēja pulcēt būtiski vairāk tūristu nekā citus gadus un līdz ar to vairot arī ieņēmumus. Rīgai kultūras ziņā nav iemesla kaunēties. Tikai to zinātāju nav īpaši daudz, līdz ar to kultūras galvaspilsētas statusa izmantošana būtu vairāk nekā svarīga. Latvijas stends bijis plaši apmeklēts. Tikai daži stenda apmeklētāji bija vīlušies un sacīja, ka neesot bijis praktiski nekādas informācijas par Rīgu kā kultūras galvaspilsētu un lozungs «Izbaudi Latviju nesteidzoties!» piedodiet, bet neizraisa vēlmi braukt uz Latviju. Parastais latviešu attaisnojums «nav naudiņas, lai reklamētos» arī šoreiz cauri neiet, jo ārējo tirgu apgūšanai Eiropas kultūras galvaspilsētas laikā piešķirti pat ES fondu līdzekļi, kurus tagad pastāv risks zaudēt, jo bez reklamēšanās naudu tomēr neviens nedos. Iespējams, tieši tāpēc TAVA tomēr tuvākajā laikā sola rīkot uzlabotu iepirkumu konkursu par reklāmas aktivitāšu veikšanu 1,5 miljonu eiro apmērā

Secinājumi un priekšlikumi
Latvijā pieprasīts/ populārs tūrisma veids.
Latvijai ir ko piedāvāt/sniegt šajā sfērā, nepieciešama intensīvāka reklamēšana.
Tehnoloģijas strauji ienāk tūrismā.
Kultūras galvaspilsētas tituls ir ļāvis piesaistīt vairāk mēdiju, taču nav papildus nekas darīts lai piesaistītu vairāk tūristu.
Kultūras galvaspilsētas tituls savus augļus, iespējams, iegūs tikai pēc laika.


Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties