Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:588869
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1  Reklāmas vēsture    6
1.2  Reklāma    6
1.3  Reklāma kā cilvēka vadīšanas līdzeklis    8
1.4.  Reklāmas uztveršanas psiholoģiskie elementi    9
1.5  Reklāmas izvietošanas vietas un veidi    13
1.6.  Reklāmas motivācija    16
2.  Pētījuma daļa    19
  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    25
  Pielikums    26
Darba fragmentsAizvērt

Arvien straujāk attīstoties patērētāju sabiedrībai, preču un pakalpojumu noieta tirgus veicināšanā pieaug reklāmas nozīme. Reklāma patērēšanas uzvedība veido sabiedrisko domu, izraisa interesi, rada apstākļus vajadzību apmierināšanai, veido preču iegādei nepieciešamo psiholoģisko bāzi. Iedarbojoties uz cilvēka apziņu, reklāma veido preču un pakalpojumu pieprasījumu. Reklāma iedarbojas uz cilvēka psihi, prātu, jūtām, domāšanu, spriedumiem, uzmanību, uztveri, atmiņu un zināšanām. Reklāma ir māksla cilvēkā radīt dziņu pirkt vai patērēt. Reklāmai ir jādod atbilde uz jautājumiem, kuri patērētājam ir interesanti un ko viņš grib zināt par preci vai pakalpojumiem. Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga ir produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana. Reklāmas mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju un palīdzēt viņam lēmumu izvēlē. To var panākt ar reklāmas pareizu psiholoģisko ievirzi. Reklāmai jāveido aktīva nostāja pret reklamējamo preci, jāiedarbojas vai nu uz pirkšanas motīviem, vai priekšstatiem par preci vai pakalpojumu, patērētāju, uztveri, atmiņu. Tāpēc darba autore savā pētījuma darbā ir izvēlējusies iepazīties ar reklāmas būtību, un tās psiholoģiskajiem aspektiem.

Pētījuma mērķis: Noskaidrot cilvēka attieksmi pret reklāmu un tās psiholoģiskajiem elementiem.

Pētījuma uzdevumi
6. Izpētīt zinātnisko literatūru par reklāmas būtību
7. Noskaidrot galvenos psiholoģijas reklāmas elementus.
8. Izvedot aptaujas anketu.
9. Veikt anketēšanu un rezultātu apkopojuma analīzi.
10. Izdarīt secinājumus. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties