Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:581902
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PUSAUDŽU PSIHOLOĢISKĀ IDENTIFIKĀCIJA    5
2.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS UN TĀ IETEKME PERSONĪBAS ATTĪSTĪBĀ    9
3.  MĀCĪŠANĀS STILA LOMA    15
4.  APTAUJA PAR PUSAUDŽU ATTIEKSMI PRET IZGLĪTĪBAS IESTĀDI UN MĀCĪBU PRIEKŠMETU PASNIEGŠANU    18
  SECINĀJUMI    23
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
Darba fragmentsAizvērt

Demokrātiskas sabiedrības izglītības mērķis ir sekmēt katra indivīda attīstību. Kā viens no didaktikas pamatprincipiem ir sistemātiskuma princips, kas prasa izprast un projektēt izglītošanos kā veselumu, lai tādējādi mācību un audzināšanas procesā cilvēks varētu izveidot kopsakarīgu pasaules redzējumu un skaidri apzināt savu vietu un lomu sabiedrībā. Tā kā sabiedrības attīstība visās jomās ir dinamiska, tad īpaši aktuālas ir radošas zināšanas un prasmes.
Mērķu un motīvu vienotība personībai, kas apzinājusi savu ceļu var aizņemt visu apzināto dzīvi, līdz ar to caur dzīvi novelkot mērķa taisni, kas var novirzīties atkarībā no mērķu pielietojamības konkrētos dzīves apstākļos un atkarībā no pašas personības izmaiņām, bet tomēr saglabājot vienotu dzīves līniju – ģenerālo mērķu līniju.
Ņemot vērā iepriekš izklāstīto ,to pilnībā var pielīdzinātu uz pusaudzi ,kurš mācās pamatskolā
Pusaudzi pavada trauksmainība, neskaidrība par savu vietu dzīvē un starp cilvēkiem sabiedrībā, viņš meklē ar ko identificēties. Pusaudžu vecums ir laiks, kad formējas „Es” tēla fiziskais veidols – parādās pastiprināta interese par savu ārieni, sāk veidoties pašcieņa, paaugstinās pretenziju līmenis un tai pat laikā rodas mācību motivācijas trūkums.
Pieaugot pretenziju līmenim, pusaudzim ir vajadzība sevi iztēloties nākotnē par „lielu” cilvēku, viņš var pat detaļās ļoti spilgti priekšstatīt savu nākamo sabiedrisko stāvokli, bet nedomā par to, kas būtu darāms, lai to sasniegtu. Pusaudzis ir orientēts uz rezultātu un nevis uz attīstības procesu.
Šo apgalvojumu pamato pašreizējā situācija izglītības jomā ,proti, nesekmības problēma. Pēdējos gadus strauji pieaug skolēnu nesekmības līmenis ,kas zināmā mērā saistīts ar motivācijas trūkumu. Nesekmības palielināšanos, motivācijas trūkums un pusaudža vecuma pieņemto lēmumu būtiskā ietekme uz turpmākās dzīves sasniegumiem bija par pamatu zinātniski pētnieciskā darba tēmas izvēlei.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1158421
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties