Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:573216
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Kustību atmiņas uzlabošana pusaudžiem deju nodarbībās    7
1.1.  Atmiņas jēdziena raksturojums    7
1.2.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    13
1.3.  Kustību atmiņas uzlabošanas faktori pusaudžiem deju nodarbībās    17
2.  Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanas izpēte deju nodarbībās    25
2.1.  Pētījuma organizācija un metodes    25
2.2.  Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanas iespēju rezultātu analīze    30
  Secinājumi    49
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    51
  Pielikumi    53
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pētot pusaudžu atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās tiek secināts:
1. Atmiņa ir ļoti nozīmīga izziņas procesa sastāvdaļa, kas indivīdam nodrošina informācijas un pieredzes iegaumēšanu, saglabāšanu, atpazīšanu, reproducēšanu, atcerēšanos un aizmiršanu, saistot pagātni, tagadni un nākotni.
2. Atmiņa tiek iedalīta pēc psihisko procesu struktūras, darbības mērķa, iegaumēšanas un saglabāšanas ilguma un pēc psihiskās aktivitātes rakstura darbībā.
3. Pusaudžu vecumposmam raksturīga ir intensīva somatiskā attīstība, Es identitātes atrašana vai tās meklēšana, vēlēšanās būt patstāvīgam un neatkarīgam, vajadzība pēc vienaudžu draudzības, attālināšanās no ģimenes, emocionalitāte, satraukums par savu izskatu un trūkumiem, pašapliecināšanās meklējumi, viņi mācās darot, patīk būt iesaistītiem lēmumu pieņemšanā. u.c.
4. Veidojot jēgpilnas un saistošas treniņstundas, pedagogam svarīgi ir izprast pusaudžu sociālo, emocionālo un kognitīvo attīstību.
5. Lai panāktu pēc iespējas lielāku efektu kustību atmiņas uzlabošanā, mācot pusaudžus, deju nodarbībās ir jāizmanto tādi vingrinājumi, kur tiktu izmantota dažādu maņu uztvere.
6. Tiek izsecināts, ka pusaudžu kustību atmiņa veidojas no redzes, taustes un dzirdes atmiņas atsevišķi, gan kombinējoties kopā.
7. Kustību atmiņas uzlabošanai deju nodarbībās ir svarīga taustes, dzirdes un redzes atmiņas uzlabošanas gan atsevišķi, gan kopumā.
8. Var konstatēt, ka pētījuma mērķis - pētīt pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās – ir īstenots.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1364649
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties