Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:572468
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Biznesa ideja un uzņēmuma dibināšanas idejas izcelsmes vēsture    4
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi    5
2.  Industrijas un mērķa tirgus analīze    7
2.1.  Statistisko datu analīze    7
2.2.  Mērķa tirgus segmentēšana    10
2.3.  Iekļūšanas un iziešanas barjeras    11
2.4.  Valsts politika, regulējums industrijā    12
2.5.  Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte    12
2.6.  Svarīgākie resursi, kas tiek izmantoti industrijā    13
2.7.  Veiksmes faktori industrijā    13
2.8.  Tradīcijas valstī, reģionā    14
2.9.  Industrijas attīstības fāze, perspektīva    14
3.  Konkurentu analīze    15
4.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    19
5.  Uzņēmuma vadība un personāls    21
6.  Izplatīšanas stratēģija    22
6.1.  Cenu stratēģija    22
6.2.  Biznesa idejas ieviešanas uzsākšanas plāns    22
7.  Uzņēmējdarbības risku analīze    24
8.  SVID analīze    26
9.  Finanšu aprēķini un plāns    28
9.1.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    28
9.2.  Uzņēmuma sākuma bilance    30
9.3.  Viesu mājas plānotie ieņēmumi    30
10.  Viesu mājas plānotie izdevumi    32
10.1.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins    34
11.  Secinājumi    35
12.  Izmantotās literatūras saraksts    36
Darba fragmentsAizvērt

11 Secinājumi
Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un to darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Tirgus piespiež uzņēmēju pastāvīgi domāt par uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanu, domāt par nepieciešamajām izmaiņām un uzņemties atbildību par pieņemto lēmumu sekām.
Uzņēmējiem nepieciešams sagatavoties daudzām būtiskām pārmaiņām ekonomiskajā vidē, apbruņoties ar pēc iespējas labākiem tirgus jomas ieročiem, iemācīties tos prasmīgi izmantot savu produktu pozīcijas veidošanai. Mārketings jeb pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpojumu vērtīgumu pircējiem, turpmāk noteikts uzņēmuma pastāvēšanas jābūtību.
Lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs, uzņēmuma vadītājam ir jāveido kvalitatīvs piedāvājums, par kuru klienti būtu gatavi maksāt prasīto naudas summu un jāpieņem darbā kvalificētu darbaspēku, kuru zināšanas un prasmes tūrisma un viesmīlības jomā tiks vēl pilnveidotas nosūtot viņus uz specializētiem dažādu ar tūrismu saistītu organizāciju rīkotiem kursiem un semināriem. Lai varētu nodrošināt uzņēmuma turpmāko darbību un attīstību uzņēmumam jāgūst peļņa.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties