Referāts
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Pircēju vajadzību izzināšana SIA "Antaris" uzņēmumā-
Pircēju vajadzību izzināšana SIA "Antaris" uzņēmumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | PIRCĒJU VAJADZĪBU IZZINĀŠANAS METODES | 4 |
1.1. | Vajadzības | 4 |
1.2. | Patērētāju rīcības izpratne | 6 |
2. | PĒTĪJUMA METODES | 9 |
2.1. | Kvalitatīvās metodes | 9 |
2.2. | Aptauju metodes | 11 |
2.3. | Pētījuma objektu izvēles metodes | 13 |
3. | UZŅĒMUMA TIRZNIECĪBAS RAKSTUROJUMS | 14 |
3.1. | Uzņēmuma apraksts | 14 |
3.2. | Preču sortiments | 15 |
3.3. | Darba procesa apraksts | 16 |
3.4. | Darbinieku pienākumi | 17 |
4. | PIRCĒJU APTAUJAS REZULTĀTU ANALĪZE | 18 |
Secinājumi | 24 | |
Priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 26 | |
Pielikums | 27 |
Ievads
Mūsdienās arvien lielāku uzmanību uzņēmumi veltī mārketingam.
Potenciālajiem pircējiem jeb patērētājiem ir vēlēšanās pēc konkrētas produkcijas vai pakalpojuma. Katram uzņēmumam ir jāapmierina cilvēku vajadzības. To var panākt nodrošinot vajadzīgo produktu par pareizu cenu īstajā laikā, vietā un daudzumā kopā ar precīzu informāciju. Tas jāizdara, ievērojot ierobežojumus, ko rada likumdošana, ekonomiskā situācija un konkurences apstākļi.
Jebkurš uzņēmējs cenšas sasniegt noteiktus mērķus, ražojot dažāda veida preces un pakalpojumus sabiedrībai un katra atsevišķa cilvēka vajadzību apmierināšanai. Lai varētu šos mērķus realizēt, ir pareizi jāizvēlas darbības sfēra un produkts vai pakalpojums, kuru vēlas piedāvāt tālāk potenciālajam patērētājam.
Studiju darba autore šo tēmu „Pircēju vajadzību izzināšana SIA „ Antaris ” izvēlējās pamatojoties uz to, ka pircējs ir galvenais noteicējs tirgū, un pircējam ir neskaitāmas vajadzības un šajā uzņēmumā studiju darba autore iepērkas visai bieži, tāpēc studiju darba autori ieinteresēja metodes, kā izzināt pircēju vajadzības.
Pētījuma objekts ir SIA „Antaris” pircēju vajadzību izzināšana.
Studiju darba mērķis ir izpētīt pircēju vajadzību izzināšanas metodes SIA „Antaris”
Studiju darba uzdevumi:
1. Noskaidrot pircēju vajadzību izzināšanas metodes no teorētiskā viedokļa.
2. Pielietot kādu no pētīšanas metodēm pircēju vajadzību izzināšanai SIA „Antaris”
3. Apkopot un analizēt iegūto informāciju par pircēju vajadzībām uzņēmumā.
4.Secināt un izstrādāt priekšlikumus pircēju vajadzību labākai apmierināšanai uzņēmumā.
Studiju darba satura atklāšanā tiks izmantotas sekojošas pētījumu metodes:
1. monogrāfiskā – literatūras un citu informācijas avotu studēšana
2. empīriskā – aptauja, novērojumi, intervijas...
3. analītiskās un statistiskās – datu un informācijas apstrādē un analīzē.
Pētījuma periods 24.05. 2010.- 28.05.2010
…
Studiju darbs Pētījuma objekts ir SIA „X” pircēju vajadzību izzināšana. Studiju darba mērķis ir izpētīt pircēju vajadzību izzināšanas metodes SIA „X” Studiju darba uzdevumi: 1. Noskaidrot pircēju vajadzību izzināšanas metodes no teorētiskā viedokļa. 2. Pielietot kādu no pētīšanas metodēm pircēju vajadzību izzināšanai SIA „X” 3. Apkopot un analizēt iegūto informāciju par pircēju vajadzībām uzņēmumā. 4.Secināt un izstrādāt priekšlikumus pircēju vajadzību labākai apmierināšanai uzņēmumā. Studiju darba satura atklāšanā tiks izmantotas sekojošas pētījumu metodes: 1. monogrāfiskā – literatūras un citu informācijas avotu studēšana 2. empīriskā – aptauja, novērojumi, intervijas... 3. analītiskās un statistiskās – datu un informācijas apstrādē un analīzē.
- Pircēju rīcību tirgū ietekmējošie faktori
- Pircēju uzvedības teorijas
- Pircēju vajadzību izzināšana SIA "Antaris" uzņēmumā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Preces "Aldara Pilzenes alus" pētījums
Referāts augstskolai30
-
Uzņēmuma "CIDO pārtikas grupa" mārketinga vides analīze un situācijas analīze
Referāts augstskolai31
-
Prakses darbs mārketingā
Referāts augstskolai25
-
Mārketinga vides analīze un uzņēmuma SIA "LatEl montāža" darbības pilnveide
Referāts augstskolai23
-
Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns
Referāts augstskolai16