Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:569859
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
1. Mediju radīto ietekmi veido tajos publicēto ziņu saturs, kopējais medijos atspoguļotais pasaules redzējums, reklāmas piedāvājums un pastāvošā kultūra, un sociālā izpratne, ko ietekmē mediju īpašnieku, reklāmdevēju un auditorijas attiecības.
2. ka mediji, veidojot saturu, balstās uz populārām lietām, vietām, procesiem un auditorijas pozicionējumu, kas tai ir svarīgs, demonstrējot to ar attieksmes vai naudas patēriņu.
3. Klasiskie komunikācijas instrumenti ir reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana un personīgā pārdošana.
4. Mediji, masu saziņas līdzekļi un informācijas nesēji ietekmē dažādus sabiedrības segmentus. Mediju auditorija ir neviendabība un dažāda pēc uzvedības, tā ir nepārtraukti mainīga un nestabila. Masu saziņas līdzekļu auditorija nekad nav viens noteikts indivīds, bet gan cilvēku grupa.
5. Laikrakstu lasītāji bieži vien tiek raksturoti saistībā ar noteiktām politiskām nosliecēm, un viņi izsaka laikrakstu politisko identitāti, izvēloties konkrētu laikrakstu un arī apstiprinot savu pārliecību.
6. Žurnālu lasītājiem ir būtisks lasīšanas process un dziļāka interese par piedāvāto saturu, tomēr īpaši izteikta ir identificēšanās ar žurnāla zīmolu, kas nereti ietver domāšanas veidu, dzīves stilu, sociālo vērtību komplektu.
7. Radio kā mediju auditorija parasti aptver visu jebkuras nacionālas valsts sabiedrību. Radio ir fona medijs, tāpēc tas lielākoties tiek izmantots pasīvi mijiedarbībā ar citām ikdienas aktivitātēm.
8. Televīzijas auditorija tiek raksturota kā kopumā mazāk izglītota, ar zemākām prasībām pret piedāvāto saturu, tās TV skatīšanās mērķis pārsvatrā ir vēlme izklaidēties un novērst uzmanību no realitātes. TV auditorijas uzvedība ir saistīta ar sociālo identitāti un savas dzīves vietas politiku, ko izsaka etniskā piederība, rase, dzimte, seksuālā orientācija, sociālā šķira, vecums, ticība, politiskā pārliecība un citas nozīmīgas pazīmes.
9. Internets piedāvā visplašākās mediju funkcijas, tomēr pārsvarā internetā tiek meklēta informācija, viedokļi un praktiski padomi.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties