-
Preču virzīšana tirgū
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorija: produkta virzīšanas jēdziens un paņēmieni | 5 |
1.1. | Produkta virzīšanas metodes | 5 |
1.2. | ATL un BTL nozīme preču virzīšanas pasākuma procesā | 12 |
1.3. | Brendu paplašināšanas nozīme preču virzīšanas procesā | 15 |
2. | Produkta aprakstīšana | 19 |
2.1. | Uzņēmuma un piedāvāto produkta klāstu aprakstīšana | 19 |
2.2. | Produkta dzīves cikls | 21 |
3. | Produkta virzīšanas pasākumu analīze | 25 |
3.1. | Produkta virzīšanas pasākumi | 25 |
3.2. | Unikālās idejas (kādas nav pie konkurentiem), kas var stimulēt pieprasījumu | 28 |
Secinājumi un priekšlikumi | 29 | |
Izmantoto literatūru un avotu saraksts | 31 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izpētot visspopulārākus virzīšanas pasākumus, kuri tiek piemēroti mūsdienās un pielietojot tos uzņēmuma SOUND HEAVEN piemērā, darba autors izdarīja sekojošus secinājumus un priekšlikumus par to kā var uzlabot jau esošo kompānijas plānu, kā virzīt produktu Latvijas tirgū:
1. Pirms virzīšanas metožu izvēles, uzņēmums SOUND HEAVEN vispirms izanalizēja mediju reklāmas tirgu Latvijā 2007. gadā un pēc tam nolēma kādus tieši virzīšanas pasākumus izmantot. Autors uzskata, ka vajadzēja izpētīt vēl citus avotus un pieaicināt speciālistus, lai plānotu pareizo mārketinga darbību, virzot jaunu produktu Latvijas tirgū.
2. Pastāv piecas produkta virzīšanas metodes. Uzņēmums SOUND HEAVEN šobrīd izmanto tikai dažus, galveno „triecienu” kompānija grib nonest pēc veikala atvēršanas. Autors nepiekrīt, jo uzskata, ka tieši šobrīd ir jārīko daudz informatīvas reklāmas, jo ir nepieciešams laiks, lai auditorija iepazīstinātos, un kad veikals jau būtu atvērts, potenciālie patērētāji zinātu par produktu un gribētu to iegādāties.
3. SOUND HEAVEN plaši neizmanto tiešo mārketingu, kāds pēc autora domām ir svarīgs, tāda veida produktu pārdošanā. Vajadzētu nopirkt informāciju par iespējamiem klientiem no speciālam firmām, nevis izdalot skrejlapas pa pastkastēm vienkarši bagātos rajonos, jo tāda veidā potenciālo pircēju varbūtība krietni samazinās.
4. Katram produktam ir savs dzīves cikls, ir nepieciešams, lai katrā dzīves cikla stadijā rīkotu īpašu stratēģiju, lai nepazaudētu potenciālus un jau esošus klientus, kā arī lai ienāktu jauna tirgus daļā/segmentā vai nepazaudētu vietu jau iekārotajā.
5. Kompānijas SOUND HEAVEN produktu klāsts šobrīd atrodas ieviešanas stadijā un „grūta bērna” segmentā pēc bostonas matricas.
6. Svarīgi vērot konkurentu darbības, lai plānotu pareizo mārketinga pieeju, kā virzīt produktu tirgū, lai neļautu konkurentiem atņemt potenciālus patērētājus.
7. Jāseko produkta dzīves cikla stadijai, un ja ir nepieciešams atteikties no produkta, jo ieguldot daudz līdzekļu „suņā”, var novest pie kompānijas maksātnespējas un pēc tam pie bankrota.
8. Kompānija izmanto unikālas, vēl nebijušas līdz šīm Latvijā virzīšanas darbības (kas saistīts tieši ar audio/video aparatūru), lai pievilcinātu dažādu patērētāju grupu. Tomēr vajadzētu vēl izmantot vairāk tradicionālo reklāmu, piemēram, šobrīd/nākotnē varētu ievietot informatīvo reklāmu televīzijā.
Ņemot vērā visu iepriekš uzrakstīto, var secināt, ka darba uzdevumi tika veiksmīgi izpetīti un izanalizēti un darba mērķis tika sasniegts – tika piedāvāti daži priekšlikumi, kā uzlabot kompānijas SOUND HEAVEN produkta virzīšanas pasākumus Latvijas tirgū.
…
(Kursa darbs) Mūsdienās Latvijā ir salīdzinoši liels produktu piedāvājums, kas tiek reklamēts dažāda veidā. Mārketinga menedžeriem katru dienu ir jāizgudro jaunas un universālas idejas kā virzīt preces tirgū, lai to iekārotu, kā pievilcināt patērētājus tos pirkt, kā apiet savus konkurentus un galvenais, kā ieinteresēt potenciālus klientus skatīties informatīvo vai cita veidā reklāmu. Preču virzīšana tirgū ir viena no galvenajiem elementiem mārketinga darbību kompleksā. Tajā ietilpst dažādas sastāvdaļas, katrai ir sava īpaša nozīme un viņi ir saistītas viena ar otru. Katram mārketinga vadītājam pēc produkta izveidošanas vai vienkārši plānošanas posmā jāizvērtē un rūpīgi jāizanalizē kādas virzīšanas metodes (darbības) jāizmanto, lai informētu patērētājus par jaunu produktu, tādā veidā veicinot potenciālo klientu pieprasījumu, kā arī lai iekārotu mērķtirgū. Darba mērķis ir piedavāt uzlabojumus kompānijas SOUND HEAVEN produkta klāstu virzīšanas pasākumiem. Lai sasniegtu darba mērķi, uzdevumos ir iekļauts izpētīt uzņēmuma SOUND HEAVEN preču dzīves ciklu un produkta klāstu virzīšanas pasākumu darbību Latvijas tirgū. Ievads 1. nodaļa: Teorija. 2. nodaļa: 2.1. Piedāvātais uzņēmuma SOUND HEAVEN produktu klāsts, tiek konstatēta produktu konkurētspēja Latvijas tirgū. 2.2. Darba autors prognozēs produkta dzīves ciklu tieši Latvijā un iespējamo peļņu, kuru var iegūt kompānija labvēlīgos apstākļos katrā dzīves ciklā. Tiks arī parādīta produkta esoša vieta Bostonas matricā un izejot no tās tiks piedāvāta darbība, kuru ir jāņem vērā, virzot jaunu produktu masu auditorijā. 3. nodaļa: 3.1. Produkta virzīšanas pasākumi, ar kuriem šobrīd nodarbojas kompānija. 3.2. Unikālās idejas, kurus piedāvā uzņēmums SOUND HEAVEN. Secinājumi un priekšlikumi
- Preces virzīšana tirgū - rekāma
- Preču grupu izvietošanas stratēģija lielveikalos
- Preču virzīšana tirgū
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Preču grupu izvietošanas stratēģija lielveikalos
Referāts augstskolai51
Novērtēts! -
Preces virzīšana tirgū - rekāma
Referāts augstskolai16
Novērtēts! -
Jaunu produktu "Nakts sieriņi" un "Rīta jogurts" virzīšana tirgū
Referāts augstskolai3
-
SIA “M” pakalpojumu piedāvājums un virzīšana tirgū
Referāts augstskolai10
-
Preču virzīšanas pasākumi SIA "Elvi"
Referāts augstskolai36
Novērtēts!