Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:562854
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Korporatīvās sociālās atbildības teorētiskie aspekti    5
1.1.  Korporatīvās sociālās atbildības jēdziens    5
1.2.  Korporatīvās sociālās atbildības ietekmējošie faktori    7
1.3.  Korporatīvā kultūra kā korporatīvās sociālās atbildības sastāvdaļa    8
2.  Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā    10
2.1.  Korporatīvās sociālās atbildības principi Latvijā    10
2.2.  Korporatīvās sociālās atbildības piemēri Latvijā    13
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Arī „Nordea” banka Latvijā piekopj korporatīvo sociālo atbildību. 2005. gadā „Nordea” banka sāk sadarbību ar asociāciju „Dzīvesprieks”. „Visu šo gadu garumā banka šai asociācijai sniegusi savu palīdzīgo roku materiālo lietu nodrošināšanā un dažādu dzīvei nepieciešamo iemaņu apgūšanā. Banka ir izveidojusi draugu grupu, kas regulāri organizē dažādus pasākumus ar Dzīvesprieka jauniešiem – sporta spēles, ekskursijas vai vienkārši sirsnīgu kopābūšanu”.12
Studiju darba autore uzskata, ka korporatīvā sociālā atbildība Latvijā vēl joprojām ir kaut kas jauns un līdz galam neatklāts, jo, ja Latvijas uzņēmēji saprastu, kas īsti ir korporatīvā sociālā atbildība un kā tā būtu pareizi jārealizē, tad nerastos pārpratumi vai neveiksmes, kādas ir atzīmējusi Rūta Dimanta. Bet jāatzīst, ka liela daļa Latvijas uzņēmumu mērķtiecīgi realizē korporatīvo sociālo atbildību, nereti ar tās palīdzību sasniedz savus iecerētos mērķus.

Secinājumi
1. Korporatīvā sociālā atbildība galvenokārt sevī ietver uzņēmēju brīvprātīgu iesaistīšanos sociālajās aktivitātēs, cieņu pret ētiskām vērtībām, inovācijas un sociāli atbildīgas rīcības publiskošanu.
2. Ir dažādi faktori (sociālā vide, politiskā vide, konkurenti, klienti, akcionāri, ekonomika, demogrāfiskie un darbaspēka rādītāji, tehnoloģijas u.c.), kas var ietekmēt korporatīvo sociālo atbildību un no šo faktoru ievērošanas vai neievērošanas ir atkarīga korporatīvās sociālās atbildības veiksmīga vai neveiksmīga īstenošana.
3. Korporatīvā kultūra ir neatņemama korporatīvās sociālās atbildības sastāvdaļa un nereti tās pamats, kas nosaka korporatīvās sociālās atbildības veiksmīgu realizēšanu.
4. Laika gaitā korporatīvā sociālā atbildība Latvijā ir kļuvusi daudz populārāka, bet bieži netiek izprasti tās patiesā nozīme un principi. Un no tā izriet organizāciju nevēlēšanās vai nespēja īstenot korporatīvo sociālo atbildību.
5. Neskatoties uz to, ka korporatīvā sociālā atbildība Latvijā vēl joprojām ir kas jauns un līdz galam neatklāts un neizprasts, atsevišķās Latvijas organizācijās to mērķtiecīgi īsteno un cenšas izprast tās patieso būtību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties