Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:562113
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Viens no mārketinga komunikāciju mērķiem ir nodrošināt kompetenci par produkta mērķiem, kas var izpausties divos veidos:
Produkta markas atpazīstamība;
Produkta markas atcerēšanās.
Pirms pirkuma situācijā sākotnēji rodas vajadzība pēc produkta un jau tikai pēc tam pircējs atceras par noteiktu produkta marku, kura var apmierināt vai neapmierināt šo vajadzību.
Pirkuma veikšanas situācijā lēmumu pieņemšanas process notiek jau otrādāk – vispirms pircēju ietekmē produkta markas tēls un pēc tam notiek pozitīva vai negatīva pircēja reakcija saistībā ar produkta markas iespēju apmierināt pircēja vajadzības.1
Lai veicinātu produkta markas atpazīstamību, speciālisti iesaka izmantot trīs stratēģiskus paņēmienus:
Kā rāda pētījumi psiholoģijas jomā, produkta iepakojuma un logotipa atpazīstamības līmenis būtiski paaugstinās, ja to vēro ne mazāk par divām sekundēm.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1343162
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties