Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:559289
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un darbības tirgus apraksts    4
2.  PEST analīze    5
3.  Iespējas un draudi    10
4.  Segmentēšana un konkurentu analīze    14
4.1.  SIA „Solaris” klientu segmentēšana    14
4.2.  SIA „Solaris” vēlmju, funkcionālās, preču un starpuzņēmumu konkurences apraksts    15
4.3.  SIA „ Solaris” būtiskāko konkurentu analīze    15
5.  Misija, vīzija, mērķi, konkurētspējīga priekšrocība    17
6.  Stratēgijas formulējums    19
7.  Mārketinga politikas izstrāde    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma nosaukums ir SIA “Solaris”. Uzņēmuma nosaukums aicina katram būt pievilcīgam. Angļu valoda ir izvēlēta tāpēc, ka turpinās globalizācijas process un ar šādu nosaukumu uzņēmumam būs vieglāk nodrošināt atpazīstamību starptautiskajā tirgū. SIA „Solaris” komercreģistrā ir reģistrēta 1994. gadā. Uzņēmuma atrašanās vieta ir Latvija, Rīga, Blaumaņa iela 38. Darbinieku skaits 2005. gada beigās – 22.
Uzņēmuma darbības nozare ir skaistumkopšana. Uzņēmums nodarbojas ar frizētavas un skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu – frizētava-salons. Uzņēmuma darbības veids: pakalpojumu.
Tirgus mērķauditorija ir aktīvie un veiksmīgie jaunākās paaudzes cilvēkiem (18-39 gadi), kas prot novērtēt laba izskata nozīmi savā dzīvē.
Uzņēmuma „Solaris” galvenie piegādātāji ir pazīstami un stabili uzņēmumi. Pamatlīdzekļu iegāde notiek SIA “Galateja”, savukārt galvenie palīgmateriālu piegādātāji ir SIA “Soesta” un “Creative”, kas Latvijā pārstāv pasaules vadošo kosmētikas produktu ražotājus.
Konkurenti – Latvijā šobrīd ir vairāki prestižu frizētavu tīkli, kas piedāvā līdzīgu produktu, piemēram:“Maija”, “Šade”, “Kolonna”, “Brigita”, “Dzintreks”.
Nozarē vērojamas konkurences pastiprināšanās pazīmes, jo nozarē strauji attīstās gan Latvijā, gan arī pasaulē. Uzņēmumu konkurētspēja ir augsta, tomēr, ar pārdomātu agresīvas reklāmas kampaņu ir iespējams pārņemt daļu esošo šīs nozares klientu, kā arī piesaistot jaunus, kas ir sasnieguši tādu dzīves līmeni, kad rodas vēlēšanās un iespējas izmantot augstāka līmeņa pakalpojumus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1116037
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties