Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:559068
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
  Reklāmas iedalījums    5
  Reklāmas līdzekļi un to izplatīšanas veids    7
  Iespiestā reklāma    7
  Reklāmas vizualā noformējuma uztvere    10
  Reklāmas dizaina elementi    12
  Pulksteņu ilustrācijas reklāmā    15
  Krāsas    17
  Krāsu sistēmas    17
  Krāsu psiholoģiskā ietekme    19
  Reklāmas teksts    21
  Kompozīcija    24
  Reklāmu analīze    26
4.3.  Trešās reklāmas skice    28
  Reklāmas labajā pusē ir novietots „Pierre Cardin” preču zīmes logo, bet tas ir nedaudz pielāgots tieši šai reklāmai. Tas ir papildināts ar zelta krāsas rakstu uz sarkana fona    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
  Pielikums    31
Darba fragmentsAizvērt

Patstāvīgā darba tēma ir „Pierre Cardin pulksteņu reklāmas un to ietekme uz patērētāju”.
Izvēlējos reklamēt šo preci, jo pulkstenis ir neatņemama mūsu dzīves daļa. Pat dodoties tālajā ceļojumā, mēs obligāti paņemsim līdzi pulksteni.
Mūsdienās pulkstenis ir ne tikai vajadzība, bet arī rotājums vai pat greznums. Daži pulksteņu iegādi uzskata par naudas ieguldījmu, jo atšķirībā no dārgām drēbēm pulkstenis nezaudē savu vērtību.
Parasti pulksteņu reklāmas tiek ievietotas žurnālos, tāpēc, tā kā praktiskā darba uzdevums bija izveidot iespiedreklāmu maketus, tad tas ir vel viens faktors kāpēc autore izvēlējas reklamēt pulksteņus.
Darba mērķis ir noteikt reklāmu ietekmi uz patērētāju, ņemot vērā tās vizuālo noformējumu. Kā patērētājs uztver noteikto reklāmu gan psihiski, gan fiziski.
Lai sasniegtu šo mērķi tika izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
iegūt un apkopot informāciju par reklāmas vizuālo noformējumu un tā ietekmi uz cilvēku;
izveidot vienai precei 3 dažādas reklāmas;
analizēt, kura no reklāmām ir visefektīvākā.
Darbā ir izskatīti dažādi reklamas dizaina elementi: krāsas, kompozīcija, burtu raksts utt., un to ietekme uz cilvēku. Praktiskā darba noslēgumā tiek analizētas autores veidotās reklāmas, to efektivitāte.

Mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iztēloties kādu svarīgu preci, kuram nebūtu reklāmas. Ir izveidojusies šāda frāze „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Atšķirībā no parasta informācijas ziņojuma, gala rezultātā reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Reklāma (latīniski “reclamare” – skaļi kliegt) iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu, lai veicinātu preču pieprasījumu. Ar reklāmu palīdzību iegūto informāciju cilvēks var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst. Reklāmas uzdevums ir izraisīt cilvēkā vēlēšanos iegādāties reklamējamo preci, turklāt tai ir jāveido tāda sabiedriskā doma, lai preci censtos iegādāties vairāk iedzīvotāju.1 Mārketinga jomā reklāma tiek uzskatīta par preces virzīšanas metodi, savukārt Lielajā Padomju Enciklopēdijā tiek teikts, ka “reklāma ir līdzeklis cilvēku apmuļķošanai”. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1115091
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties