Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:558567
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  JŪRAS TRANSPORTA DROŠĪBA UN EFEKTIVITĀTE    7
1.3.  Drošības vadības sistēmas (Safety Management System) funkcionālās prasības    11
1.4.  Drošības un vides aizsardzības politika    11
1.5.  Uzņēmuma atbildība un pilnvaras    11
1.6.  Norīkotās personas    11
1.7.  Kapteiņa pienākumi un pilnvaras    12
1.8.  Resursi un darbinieki    12
1.9.  SOLAS Konvencija    13
1.10.  ISPS kods (Starptautiskais kuģu un ostas iekārtu aizsardzības kodekss)    14
1.11.  Plānu izstrāde darbībām uz kuģa klāja    16
1.12.  Gatavība ārkārtas situācijām    16
1.13.  Ziņojumi par neatbilstību, negadījumiem un bīstamām situācijām un to analīze    16
1.14.  Kuģa un aprīkojuma uzturēšana    17
1.15.  Dokumentācija    17
1.16.  Uzņēmuma apstiprināšana, pārskats un novērtējums    18
1.17.  Sertifikācija un periodiska apstiprināšana    18
1.18.  Pagaidu sertifikācija    20
1.19.  Apstiprināšana    21
1.20.  Sertifikātu veidlapas    21
2.  KUĢU TEHNISKĀ VADĪBA    26
2.1.  Tehniskā ekspluatācija    29
2.2.  Tehniskā apkope un remonts    31
2.3.  Flotes tehniskā stāvokļa vadība    33
2.4.  Kuģu ugunsdrošības uzraudzība    34
2.5.  Latvijas Jūras administrācijas uzraudzība    35
2.7.  Kuģa klase    37
2.8.  Kuģu tehniskā apskate    38
2.9.  Uzraudzība pār kuģu tehnisko stāvokli    40
2.10.  Kuģu norakstīšana    41
3.  UZŅĒMUMA “IMOS BALTIC” APRAKSTS    43
3.1.  Uzņēmuma pakalpojumu klāsts    44
  Tehniskā vadība    44
  Konsultācijas    44
  Kruings    45
  Mērķauditorija    45
  IMOS Baltic juridiskais statuss    45
  Uzņēmuma vēsture    45
  IMOS Baltic uzņēmuma struktūra    46
3.2.  Kuģu tehniskās vadības dzīves cikls    48
  Krūinga politika    50
  Ekipāžas apmācība    51
  Ekipāžas vadība    52
4.  IMOS BALTIC DARBĪBAS PROCESU ANALĪZE    53
4.1.  Jaunā kuģa pieņemšana tehniskajā vadībā    53
4.2.  Iepirkumi un servisa darbi    54
5.  PRIEKŠLIKUMU IZSTRĀDE UZŅĒMUMA “IMOS BALTIC” EFEKTIVITĀTES PAAUGSTINĀŠANAI    55
  NOBEIGUMS    59
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTI    61
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Kuģu vadības uzņēmumi ļauj klientam – kuģu īpašniekam veikt efektīvu un materiāli ienesīgu darbību. Šajā darbā tika analizēti kuģu vadības uzņēmuma darba procesi, tādi kā kuģu apkalpošanas budžeta sastādīšana, šī budžeta efektivitātes rādītāji, kvalitātes un drošības sistēmu atbilstība starptautiskiem standartiem. Tika izpētīts konkrēts kuģu tehniskās vadības uzņēmums – “IMOS Baltic” SIA, šī uzņēmuma efektivitāte un darbība. Tika analizēta nozares problemātika, kur mēs redzējām, ka jūras transporta sfērā ir ļoti mazs ienesīguma līmenis (līdz 10%), lieli riski, saistītie ar bīstamo kravu pārvadājumiem, vides aizsardzību, kuģu avārijas un to sekas. Darbā tika apskatītas starptautiskās drošības un kvalitātes prasības jūras transportam un vadības uzņēmumiem, ISM kodekss. Tika apskatīts kuģa dzīves cikls, kuģa remonta procesi, kuģa tehniskās apkopes procesi.
Darba mērķis bija izpētīt konkrētu kuģu tehniskās vadības uzņēmumu “IMOS Baltic” SIA, apskatīt, kur rodas materiālie zaudējumi un problēmas, un piedāvāt pilnveidot tā darbību, samazinot izmaksas kuģu tehniskai apkopei, pārvedot biroja darbību “mākonī”, ieviešot specializētu datorprogrammu “Danaos Shipmanagement Suite”.
Visbiežāk materiālie zaudējumi rodas nepietiekami kvalificēta apkalpes personālā dēļ, piemēram: tika pasūtīta nepareiza detaļa, vai nepietiekams materiālu apjoms. Šādā gadījumā visbiežāk notiek kuģa dīkstāve, gaidot jaunu detaļu vai materiālus. Kuģis dienā aptuveni spējīgs tīrā peļņā ienest 10 000 eiro, tādēļ katra dīkstāves diena atnes ievērojamus zaudējumus gan kuģa īpašniekam, gan tehniskās vadības uzņēmumam, kurš sedz šos zaudējumus no savas kabatas, ja tāda situācija notiek uzņēmuma dēļ. Nākāmā problēma – drošības pasākumu neievērošana kuģī, kas var novest pie ļoti smagām sekām, kā kuģa nogrimšana.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties