Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:552380
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais pamatojums    4
1.2.  Stratēģiskā plānošana    4
1.2.  Tirgus izpētes teorija    7
1.3.  Mārketinga teorētiskie aspekti    9
1.4.  Resursu vadības sistēmas process un tā nozīme uzņēmējdarbībā    11
2.  Uzņēmuma mārketinga plāns    16
2.1.  Tirgus situācija    16
2.2.  Tirgus dalībnieki    17
2.3.  Uzņemuma apraksts    17
2.4.  Produktu/pakalpojumu apraksts    18
2.5.  Uzņēmuma tirgus daļa un konkurenti    19
2.6.  Uzņēmuma SVID analīze    20
2.7.  Mārketinga komunikācija    21
2.8.  Produkta virzīšana tirgū    22
2.9.  Tiešais mārketings    23
2.10.  Mārketinga darbības novērtēšana    24
3.  K.Pīrsona korelācijas analīze    25
3.1.  Korelācija    25
3.2.  Korelācijas metodes rezultāti    26
  Secinājumi    33
  Izmantotās literatūras saraksts    34
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Darba autors darba gaitā izsrādāja mārketinga plānu uzņēmumam SIA “X”, kas nodarbojas ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu, tirdzniecību, vērtēšanu, kā arī nokārto visas formalitātes, kas saistītas ar nekustamo īpašumu darījumu veikšanu.
• Mārketinga plāns sniedz uzņēmuma vadībai konkrētus norādījumus, kādā veidā uzņēmums var sasniegt mārketinga stratēģijas noteiktos mērķus – tās ir noteiktas darbības, noteiktā laika posmā un noteiktā vietā.
• Pirms tam svarīgi ir izvērtēt uzņēmuma konkurentus, esošās sabiedriskās attiecības un mārketinga komunikācijas darbības, kā arī to efektivitāti.
• Darba gaitā autors izskatīja uzņēmuma darbību sociālajos portālos, kā arī uzzināja, ka uzņēmums “X” nav aktīvs sevis reklamēšanā.
• Uzņēmumam ir nepieciešams būtiski uzlabot sabiedriskās attiecības, kā arī rūpīgi pārdomāt mārketinga komunikāciju plāna izstrādi.
• Autora versija par nepieciešamajām darbībām, lai popularizētu uzņēmumu līdz valsts līmenim ir finansiāli dārga, bet uzņēmuma apgrozījums to atļauj – tādā veidā šis uzņēmums, iespējams, popularizētu sevi tik tālu, ka kļūtu par vienu no lielākajiem un konkurētspējīgākajiem uzņēmumiem Latvijā.
• Korelācijas metodē tika izmantoti uzņēmuma “X” un 9 konkurentu apgrozāmie līdzekļi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties