Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:549224
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma SIA „President’s beer” mikro vide    6
3.  Uzņēmima SIA „President’s beer” makro vide    8
4.  Nozares analīze    10
5.  Konkurences analīze    14
5.1  Vispārēja konkurences novērtēšanas metode.    14
5.2  Bostonas konsultantu grupas matrica    16
5.3  General Electric modelis    18
6.  Tirgus ietilpības aprēķināšana    21
7.  SVID (SWOT) analīze    22
8.  Segmentēšana    24
8.1.  Patēriņa tirgus segmentēšana un mērķtirgus noteikšana    25
8.2.  Mērķtirgus noteikšana pēc psihogrāfiskajām pazīmēm    26
8.3.  Biznesa tirgus segmentēšana un mērķtirgus noteikšana    27
9.  Pozicionēšana    28
10.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    30
11.  Pircēja rīcības modelis patēriņa tirgū    31
12.  Patērētaju rīcības modelis biznesa tirgū    34
13.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    35
14.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai vienam gadam    37
  Secinājumi    38
  Bibliogrāfiskais saraksts    39
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings aizskar katra cilvēka dzīvi. Mārketings ir process, kura mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana. Mārketings ietver sevī daudz dažādu darbības veidu, tai skaitā mārketinga pētīšana, preces izstrādāšana, sadale kanālu organizēšana, cenu noteikšana, reklāma un pārdošana. Mārketinga darbības var palielināt jebkura produkta vērtību. Bez mārketinga tikai nedaudzi pircēji var uzzināt par uzņēmuma produktu, tādējādi lielākā daļa uzņēmumu gūst maz ienākumu, tieši tāpēc svarīgi ir iesākt ar rūpīgi formulētiem mārketinga mērķiem.
Dotais darbs tika izstrādāts ar mērķi apskatīt uzņēmuma SIA „President’s beer” darbību, kā arī veikt vājo un stipro pušu analīzi no mārketinga viedokļa. Lai to sasniegtu, ir nepieciešams:
1.Aprakstīt uzņēmuma esošo situāciju
2.Novērtēt:
uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus
nozari un tās attīstības perspektīvas
alus tirgu Latvijā
3.Noteikt:
uzņēmuma mērķus
mārketinga mērķus
atbilstošo stratēģiju mērķu sasniegšanai
Lai veiksmīgi atrisinātu uzstādītos uzdevumus pētījumi tiks veikti ar Bostonas Konsultantu grupas, General Electric matricu, vispārējo konkurentu analīzes palīdzību, kā arī tiks izmantots Portera 5 spēku modelis, bet lai noteiktu uzņēmuma pozīciju tirgū tiks veikta SIA „President’s beer” pozicionēšana attiecībā pret segmenta konkurentu uzņēmumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties