Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:542674
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  DARBA TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    5
1.1.  Kompleksais mārketings (mārketinga mix)    5
1.2.  Starptautiskā mārketinga mix stratēģijas    7
2.  UZŅĒMUMA „MADARA COSMETICS” RAKSTUROJUMS    11
2.1.  Produkta koncepcijas pamatojums    12
2.2.  Sasniegumi mārketinga jomā    13
3.  SIA "MADARA COSMETICS" STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSA ANALĪZE    15
3.1.  Starptautiskā dabīgās kosmētikas tirgus raksturojums un potenciāls    15
3.2.  Priekšnosacījumi dabīgās kosmētikas eksportam    18
3.3.  Produkts un zīmols    19
3.4.  Vieta tirgū un cena    21
3.5.  Produkta virzība    24
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    28
Darba fragmentsAizvērt

Dabīgā kosmētika ir tirgus niša ar lielu pārdošanas potenciālu. Interese par „zaļo” kosmētiku tikai pieaug. Neskatoties uz pasaules krīzi, dabīgās kosmētikas tirgus sektors saglabā savas pozīcijas un attīstās. Lielāko tirgus daļu kā dabīgās kosmētikas ražotāji aizņem farmācijas kompānijas. Vislielākais pieprasījums pēc dabīgās kosmētikas sākotnēji ir patērētājiem, kuri cieš no slimībām (ādas kairinājumiem, alerģijām), taču pēdējos gados veikalos aizvien vairāk parādās atsevišķi plaukti ar uzrakstu „Dabiska kosmētika”. Saskaņā ar apsekojumu, ko ir veikusi Lielbritānijas tirgus izpētes kompānija Organic Monitor, dabīgās kosmētikas apgrozījums pasaulē 2010.gadā sasniedza aptuveni 8,4 biljonus ASV dolārus. Tajā skaitā Eiropas tirgus aptuvenā vērtība ir 2,7 biljoni ASV dolāru.
Darba tēma - SIA Madara Cosmetics starptautiskais mārketings.
Darba tēmas izvēli autore pamato ar „zaļās domāšanas” aktivizēšanos sabiedrībā, patērētāju pieaugušo interesi par ekokosmētikas produktiem un zīmolu „Madara”.
Darba mērķis - izpētīt SIA „Madara Cosmetics” starptautiskā mārketinga mix stratēģiju globālā ekokosmētikas tirgus nišas apguvē.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties