Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:542651
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Prakses bāzes secinājumi:
Prakses laikā es daudz strādāju ar dokumentiem - Akcīzes deklarāciju ,Tranzīta deklarāciju, Muitas deklarāciju.
Uzmanīgi iepazinos ar to saturu, noformējumu un to, kā tās pareizi jāsakārto un jānoformē.
Darbojos ar TIR deklarāciju, iepazinos, kādu informāciju tā satur, kā deklarē preces pēc šīs deklarācijas.
Darbojos ar Akcīzes preču pārvietošanas dokumentiem.
Iepazinos ar muitas posteņiem: speciālo muitas laboratoriju, muitas posteni, kur pārbauda parastos vieglos transporta līdzekļus, kravu pārbaudi, kā pārbauda transporta līdzekļus ar skeneri.
Paplašināju savas teorētiskās zināšanas, kad darbojos ar dokumentiem.
Uzzināju, kādi ir muitas mērķi un uzdevumi.
Praktiski darbojos ar VID dokumentiem, iepazinos ar to informāciju, atradu kļūdas šo dokumentu numerācijā.
Darbojos ar akcīzes preču pārvietošanas dokumentiem,
Iepazinos ar elektronisko deklarēšanu.
Iepazinos ar katru muitas posteni, kur pārbauda vieglos transporta līdzekļus.
Iepazinos ar muitas posteni, kur pārbauda kravu pārvadājumu transportu.
Iepazinos ar muitas posteni, kur ļoti uzmanīgi apskata un pārbauda visu mašīnu, kur var kaut ko paslēpt.
Iepazinos ar muitas posteni, kur pārbauda, vai mašīnas slodze atbilst ES prasībām un normām. Muita kontrolē pāri valsts robežai pārvietojamas kravas, preces un to dokumentāciju, kā arī muitas maksājumu iekasēšanu un citas darbības, kas paredzētas Muitas kodeksa, regulas un citos normatīvajos aktos.
Robežsargi un muitas amatpersonas uzrauga, lai klienti, kuriem nav jākārto vai kuri pabeiguši robežas šķērsošanas formalitātes, nekavējoties atstātu MKP teritoriju.
Pašreizējā autoceļu infrastruktūra MKP „Terehova” pierobežā nav piemērota faktiskajam izbraucoša kravu autotransporta plūsmas apjomam. MKP „Terehova” projektēta caurlaides spēja diennakti ir 350 automašīnas, bet faktiskā caurlaides spēja diennakti ir 450 – 500 automašīnas. No tā var secināt, ka Latvijas pusē periodiski veidojas garas izbraucošā kravu autotransporta rindas, kuras aizņem pilnībā visu izbraucošā transporta joslu un tādejādi apgrūtina citu transportlīdzekļu kustību šajā ceļa posmā.

Priekšlikumi
Lai risinātu problēmas ar dokumentiem,vajag modernizēt muitas darbu ar dokumentiem.
Palielināt transporta līdzekļu caurlaidi, tāpēc ka transporta līdzekļu rindas ir nozīmīgākā problēma muitas darbā.
Lai vēl uzlabotu muitas darbu vajag precīzi piemērot spēkā esošie normatīvie akti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties