Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Prakses atskaite SIA "Novatours"-
Prakses atskaite SIA "Novatours"
Prakses atskaite30 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Autore izgāja praksi tūrisma operatorā Novatours | 3 | |
Prakses mērķis | 3 | |
Prakses uzdevumi | 3 | |
1. | Uzņēmuma makrovides analīze | 4 |
2. | SIA Novatours komercdarbības raksturojums | 7 |
2.1. | Attīstības stratēģija | 7 |
2.2. | Statūti | 7 |
2.3. | Organizatoriskā struktūra | 7 |
2.4. | Personāls | 8 |
2.5. | Preču un pakalpojumu sortiments | 9 |
2.6. | Operatīvā plānošana | 9 |
2.7. | Izejvielu un materiālu krājumu plānošana un glabāšana | 9 |
2.8. | Budžeta plānošana | 10 |
2.9. | Tūrisma sezonalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību | 11 |
2.10. | Konkurētspēja | 11 |
2.11. | Finanšu analīze | 12 |
2.12. | Likviditātes analīze | 13 |
2.13. | Aktivitātes analīze | 14 |
2.14. | Kapitāla struktūras analīze | 15 |
2.16. | Normatīvie akti | 18 |
3. | SIA Novatours mārketinga aktivitātes | 19 |
3.1. | SIA Novatours mārketinga stratēģija | 22 |
3.2. | SIA Novatours mārketinga komplekss | 22 |
3.2.1. | Produkts | 22 |
3.2.2. | Cena | 22 |
3.2.3. | Sadale un izvietojums | 23 |
3.2.4. | Virzīšana tirgū | 23 |
3.3. | Tirgus izpētes metodes | 24 |
3.4. | Konkurentu analīze | 24 |
3.5. | Pakalpojumu dzīves cikla posms | 25 |
3.6. | Sadarbība ar partneriem, piegādātājiem | 26 |
3.7. | Pakalpojumu sadales un noieta organizēšana | 26 |
3.8. | Pārdošanas (pakalpojumu sniegšanas) formas | 26 |
3.9. | Reklāma, tās efektivitāte | 26 |
3.10. | Sabiedrisko attiecību veidošana | 26 |
3.11. | Uzņēmuma kultūra | 27 |
4. | SIA Novatours vadības raksturojums | 28 |
4.1. | Personāla atlases paņēmieni | 28 |
4.2. | Personāla pienākumi un atbildība | 28 |
4.3. | Personāla motivācija | 28 |
4.4. | Darbinieku apmācības | 29 |
4.5. | Uzņēmuma dokumentācija | 30 |
5. | Darba raksturojums uzņēmumā | 32 |
6. | Jauna produkta izstrāde un tā mārketinga mix elementi | 33 |
6.1. | Produkts | 33 |
6.1.1. | Atbildība | 33 |
6.1.2. | Laika grafiks | 33 |
6.1.3. | Izpildes rādītāju mērīšana un kontrole | 33 |
6.2. | Cena | 34 |
6.3. | Vieta | 35 |
6.4. | Veicināšana | 35 |
6.5. | Cilvēki | 36 |
6.6. | Procesi | 36 |
6.7. | Fiziskā pieredze | 36 |
6.5. Cilvēki
Uzņēmumā strādā tūrisma jomā pieredzējuši darbinieki ar augstu kvalifikācijas un darba apmācību līmeni. Tiešajā pārdošanas aģentūrā strādā ceļojumu konsultanti ar vismaz 5 gadu pieredzi tūrisma jomā. Rezervāciju menedžeri, kas apstrādā rezervācijas un kontaktējas ar galamērķu partneriem, ir ļoti zinoši savā jomā, atbildīgi, precīzi.
Jaunajā galamērķī paredzēts strādāt vienam no tūroperatora NOVATOURS ārvalstu pārstāvjiem, kam pieredze kā pārstāvim ir vismaz 5 gadi. Pārstavis sagaida tūristus pie galamērķa lidostas, sniedz informāciju par valsti, kūrortu, piedāvā ekskursijas, kurās notiek vietējo gidu pavadībā, kā arī risina dažādas tūristu problēmas, kas radušās ceļojuma laikā.
6.6. Procesi
Nemainīgu kvalitāti nodrošina produktu menedžeri, kas kontrolē un seko līdzi konkrētam galamērķim, kā arī ārvalstu pārstāvis.
6.7. Fiziskā pieredze
Tūroperatora tiešās pārdošānas biroja telpām ir patikama atmosfēra, atbilstošs dizains, aprīkojums un gaisotne.
Ieteikumi un priekšlikumi
• Lai paplašinātu piedāvājuma sortimentu, naudas apgrozījumu un piesaistītu vairāk klientu, izveidot jaunu ekonomisku produktu – Krima;
• Lielās kampaņas būvējot, sadarboties Novatours grupas ietvaros, lai ietaupītu radošo ideju izmaksas un pieturētos pie vienota koncepcijas stila (vienotu saukli, komunikācijas veidu ar sabiedrību un klientu);
• Lai mārketinga rezultāti būtu stratēģiskāki, slēgt līgumus ar reklāmas aģentūru, mediju aģentūru un sabiedrisko attiečību aģentūru;
• Vairāk pievērsties sociālajiem tīkliem, pilnveidot mājas lapu;
• Atsevišķu darbinieku, kas strādā ar informāciju Novatours mājas lapā;
• Uzņēmumā vajadzētu ieviest atsevišķu nodaļu, kas nodarbojas ar visu dokumentu apkopošanu, kārtošanu, kā arī kopējo dokumentu kartotēku.
…
3. kursa prakses atskaite + prrezentacija 1. Uzņēmuma makrovides analīze 4 2. SIA Novatours komercdarbības raksturojums 7 3. SIA Novatours mārketinga aktivitātes 19 4. SIA Novatours vadības raksturojums 28 5. Darba raksturojums uzņēmumā 32 6. Jauna produkta izstrāde un tā mārketinga mix elementi 33
- Kvalifikācijas prakses atskaite
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Prakses atskaite17 Mārketings, reklāma, Sabiedriskās attiecības, Uzņēmējdarbība
-
Prakses atskaite SIA "Novatours"
Prakses atskaite30 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Prakses atskaite augstskolai17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai52
-
Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai28
-
Pārdošanas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai36