Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:540657
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• LIDO, sociālajos medijos saziņai izmanto ne tikai valodu un tekstus, bet arī attēlus;
• Komunikācijai sociālajos medijos ir informējošs, izklaides un brīdinājumu raksturs;
• Uzņēmuma tēlu ietekmē klientu emocijas;
• LIDO pievērš uzmanību arī cilvēku emocionālajiem aspektiem, piemēram, tam, ka bērniem ēdināšanas vietās nav garlaicīgi;
• Uzņēmums ziņo par sarežģījumiem un atvainojas klientiem par neērtībām;
• Respondenti labprāt seko LIDO aktivitātēm sociālajos tīklos;
• Respondenti uzskata, ka labākā komunikācijas virtuālā vieta ir draugiem.lv mājas lapa, jo tas ir Latvijas uzņēmums;
• Respondenti uzskata, ka LIDO uzņēmuma tēls ir pozitīvs un patīkams;
• Tēls veidojas ne vien sociālajos medijos, bet arī apmeklējot uzņēmumu, tomēr sociālie mediji to stiprina.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties