Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:538667
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas un to partneri, mārketinga starpnieki, patērētāji un konkurenti darbojas dažādu spēku un tendenču ietekmētā makrovidē, kas reizē rada jaunas iespējas pilnveidoties, paplašināties, bet tai pašā laika rada draudus. Šīs ietekmes var raksturot kā „nekontrolējamas”, bet tai pašā laikā uzņēmuma ir jābūt lietas kursā par šiem spēkiem un to attīstības tendencēm.
No ekonomiskā aspekta raugoties uzņēmumus un patērētājus arvien lielākā mērā ietekmē tādi globālie spēki kā tehnoloģijas, komunikācija un finanšu darījumi. 1
Strauji attīstošajā globālajā tirgū uzņēmumam ir jāpārrauga seši galvenie aspekti, kas var radīt gan jaunas iespējas attīstībai, gan draudus.

Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori:
• institucionālais menedžments;
• finanšu struktūrvienības;
• pētniecības struktūrvienības;
• ražošanas struktūrvienības;
• grāmatvedība.

Mārketinga tiešās ietekmes ārējās vides faktori:2
• Piegādātāji ir uzņēmumi, kuri produktu ražošanu vai citus darbības veidus apgādā ar nepieciešamajiem resursiem- izejvielām, iekārtu, elektroenerģiju, kurināmo.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1124258
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties