Galvenie darba uzdevumi:
1)kāds lietvedības procesa veids ir vispiemērotākais šīm uzņēmumam;
2)izvelēties sekretāra kabineta aprīkojumu;
3)salīdzināt un izvelēties nepieciešamo tehniku sekretāra kabinetam;
4)izpētīt tehnikas kritēriju un cenas.
Visgalvenākais uzdevums šajā darbā ir sekretāra kabineta projekts. Šajā darbā ir izvelēta visa nepieciešama biroja tehnika un mēbeles. Tiek noformēts sekretāra kabinets, visu mēbeļu izvietojums tiek paradīts plānā. Darba secinājumi ir veikti, pamatojoties uz biroja attiecīgajam vajadzībām.
1. Lietvedības sistēmas raksturojums
Lietvedība – tas ir organizācijas dokumentācijas uzturēšana. Lietvedībā sastāv no dokumentu pieņemšanas, aizpildes, noformēšanas un aizsūtīšanas, to kustības un izpildījuma kontrole, pie nepieciešamības – atjaunināšana. Bieži vien lietvedība ir sekretāra-referenta profesionālie pienākumi.
1.1.1Lietvedības dienesta izveidošanas mērķi un uzdevumi
Atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.154 “Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi”, Latvijas Republikas likumu “Par arhīviem” uzņēmumā izstrādātajai un apstiprinātajai lietvedības instrukcijai uzņēmuma lietveža darbam ar dokumentiem “lietvedība” ir dokumentēšanai lietojamo darba sistēmu, metožu un paņēmienu komplekss. …