-
Mārketinga plāns SIA "Spilva"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Situācijas apraksts | 4 | |
Tirgus situācijas apraksts | 4 | |
Konkurences analīze | 5 | |
Patērētāju profila raksturojums | 6 | |
Produkts | 7 | |
Produkta portfelis | 7 | |
Pozicionēšana | 7 | |
Uzņēmuma dzīves cikls | 8 | |
Zīmols | 9 | |
Produkta „Ķīnas saldskābā mērce“ raksturojums | 10 | |
Cena | 11 | |
Attiecības pret konkurentiem | 11 | |
Kvalitātes attiecība pret cenu | 11 | |
Cenas stratēģijas izvēle | 11 | |
Vieta | 12 | |
Sadales kanālu apraksts | 12 | |
Vietas pamatojums | 12 | |
Preces virzīšana tirgū | 13 | |
Pārdošanas veicināšana | 13 | |
Reklāma | 13 | |
Sabiedriskās attiecības | 14 | |
Sociālo tīklu izmantošana ikdienas darbā | 15 | |
Cilvēki | 16 | |
Produkta vadība | 17 | |
Mārketinga stratēģija | 18 | |
Secinājumi | 19 | |
Ieteikumi | 19 | |
Avotu saraksts | 20 |
Secinājumi
1. SIA „Spilva” sortimentā ietilpst 9 ēdienu un ēdienu kategorijas – tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.
2. Firma izmanto divlīmeņa un vienlīmeņa sadales kanālus, jo tajos ietilpst mazumtirgotāji un vairumtirgotāji, kā arī firmas veikals.
3. Uzņēmums veiksmīgi darbojas Latvijas tirgū, taču, lai mazinātu konkurentu ietekmi uz patērētājiem, SIA „Spilva” regulāri atjaunina ražošanas cehu ar jaunākajām iekārtām, kā arī iekaro pircēju sirdis ar jauniem produktiem.
4. SIA „Spilva” produkcija ir pieprasīta Latvijas iedzīvotāju vidū, un produkcijas pieprasījums, sakarā ar ekonomisko krīzi, nav samazinājies.
5. Uzņēmuma mārketinga daļas vadība ir atsaucīga un pretīmnākoša, padarot uzņēmuma tēlu saistošāku un patīkamāku.
Ieteikumi
1. Vairāk darboties sociālajos portālos, piemēram, piedāvājot vairāk konkursus, jo cilvēki vienmēr vēlas iegūt balvas un šis ir lielisks veids, kā piesaistīt potenciālos klientus un radīt patīkamāku uzņēmuma tēlu.
…
Ievads 3 Situācijas apraksts 4 Tirgus situācijas apraksts 4 Konkurences analīze 5 Patērētāju profila raksturojums 6 Produkts 7 Produkta portfelis 7 Pozicionēšana 7 Uzņēmuma dzīves cikls 8 Zīmols 9 Produkta „Ķīnas saldskābā mērce“ raksturojums 10 Cena 11 Attiecības pret konkurentiem 11 Kvalitātes attiecība pret cenu 11 Cenas stratēģijas izvēle 11 Vieta 12 Sadales kanālu apraksts 12 Vietas pamatojums 12 Preces virzīšana tirgū 13 Pārdošanas veicināšana 13 Reklāma 13 Sabiedriskās attiecības 14 Sociālo tīklu izmantošana ikdienas darbā 15 Cilvēki 16 Produkta vadība 17 Mārketinga stratēģija 18 Secinājumi 19 Ieteikumi 19 Avotu saraksts: 20
- Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā
- Mārketinga plāns SIA "Spilva"
- Mārketinga plāns tirdzniecības uzņēmumam "Linda"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā
Referāts vidusskolai6
-
Mārketinga plāns tirdzniecības uzņēmumam "Linda"
Referāts vidusskolai12
-
Mārketinga plāns SIA “Agris”
Referāts vidusskolai17
-
AS "Jelgavas cukurfabrika" mārketinga plāns
Referāts vidusskolai18
-
Mārketinga pasākumu plāns viesnīcai "Reval hotel Rīdzene"
Referāts vidusskolai13