Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:528848
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

With an increasingly saturated market in the U.S., Dell is faced with several opportunities for growth through product, service, and international expansion. With growth opportunities in both the storage and server markets, Dell must consider the advantages and disadvantages of penetrating deeper into those arenas. Dell must increase market share in areas outside of the United States, where the computer industry is still rapidly escalating. By placing the primary focus on international expansion and utilizing its competitive advantages, Dell's direct model and strategy will succeed globally in further penetrating the growing international regions. Dell's direct model should be incorporated with their strategic decisions and continue their principles of low cost, superior customer value, and virtual integration so that they will be able to increase its market share.
A marketplace is an economic mechanism where buyers with their demand schedule and sellers with their cost schedules meet to trade goods and services. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1289956
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties