Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:528623
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sociālās iemācīšanās teorija, saukta arī par novērojošo iemācīšanos (observational learning), ir radusies 20. gadsimta 70.-to gadu beigās. Šīs teorijas autors un viens no vadošajiem tās pārstāvjiem ir Alberts Bandura, kurš vēlāk šo teoriju vēl vairāk paplašinājis, papildinājis un nosaucis par sociālās izziņas teoriju (social cognitive theory).1
Sociālās iemācīšanās teorijas mērķis ir izskaidrot sarežģīto cilvēka sociālo uzvedību. Visas iepriekš valdošās teorijas cilvēka rīcību izskaidroja vai nu ar personības faktoriem, vai situatīviem faktoriem, izslēdzot kognitīvās struktūras un procesus. Taču Bandura radīja teoriju, kurā pamatoja, ka indivīds nav tikai pasīvs atbildētājs uz ārējiem stimuliem vai neapzinātu iekšēju stimulu upuris, un parādīja kognitīvo faktoru būtisko nozīmi. Savā teorijā autors parāda, ka cilvēka uzvedība izskaidrojama ar nepārtrauktu reciprokālu interaktivitāti, kurā personības, situatīvie (apkārtējās vides) un uzvedības faktori savstarpēji mijiedarbojas kā savstarpēji atkarīgi komponenti…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1132761
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties