Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:526590
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  LIEPĀJAS UNIVERSITĀTES    1
  PEDAGOĢIJAS UN SOCIĀLĀ DARBA FAKULTĀTE    1
  PIRMSSKOLAS SKOLOTĀJU PRAKSE    1
  Saturs    2
I.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
II.  Bērnu patstāvīgās darbības apraksts    8
III.  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    13
IV.  Izstrādātās vienas tēmas realizācija, balstīta uz bērna mācīšanās stiliem un domāšanas veidiem    19
V.  Pirmsskolas vecuma bērnu darbības plānošana un vadīšana    26
VI.  Bērnu pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    31
VII.  Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais pētījums    35
VIII.  Pedagoģiskais vērojums pirmsskolas izglītības iestādē    41
IX.  Prakses dienasgrāmata    50
X.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    63
  Literatūru saraksts    66
  Pielikumis    67
Darba fragmentsAizvērt

2. PAŠVĒRTĒJUMS
Mans mērķis prakses laikā, bija izzināt un veicināt bērna attīstības spējas dažādos aspektos – sociālo, emocionālo, intelektuālo, fizisko, domāšanas attīstībā, ko arī veiksmīgi realizēju, pārliecinoties, ka jebkuras prasmes visefektīvāk attīstīt ir ar rotaļspēļu palīdzību, piemērojot tās atbilstoši vecumam un attīstības līmenim.
Izveidojās lieliska sadarbība ar prakses mentoru, pirmsskolas skolotajām. Visas izrādīja lielu pretimnākšanu, sniedzot padomus, atsauksmes manā darbā.
Strādāju ar bērniem interesantām tēmām, kas viņus labprāt motivēja darboties, iesaistīties un ar interesi izzināt.
Izstrādāju rotaļnodarbības, praktiskas darbības saiknē ar reālo dzīvi un situāciju, kopīgi veicām pētnieciska rakstura uzdevumus un eksperimentus, dodot iespēju izdarīt loģiskus secinājumus, atklāt likumsakarības. Šādi uzdevumi bērniem īpaši patīk.
No mentores iemācījos, kā labāk attīstīt labas prasmes izteikšanos, veicot pašvērtējumu, vērtēt arī citus ar labvēlīgu attieksmi, katras darbošanās noslēgumā veidojot atgriezenisko saiti ar bērniem. Bērni bija ziņkāres pilni, spontāni, konkrēti domātāji, kas ar nepacietību grib iekļauties pieaugušo pasaulē.
Pēc manām domām un pēc prakses mentora atsauksmēm varētu secināt, ka plānotais ir izdevies, veidojot sadarbību ar grupu skolotājām, apkopojot vēroto, darīto, gūto pieredzi un izdarot secinājumus.
Tika izmantotas dažādas metodes, kurās iepazinu bērnus tiešās uztveres ceļā, dabiskos apstākļos, jo veidojās tiešās attiecības starp pētniekiem un objektu, kad uzmanības lokā ir dzīvais process, kad izpētes materiālu gūstam no pirmavota.
Veicot prakses uzdevumus, radās turpināt izvirzīt sev turpmākās pašattīstības perspektīvas:
• novērot, izjautāt izglītojamos par to interesējušiem jautājumiem, vajadzībām un izstrādāt tēmas, iekļaujot visus darbības veidus, mācību priekšmetus, plānot ārpus nodarbību laiku;
• organizējot mācību procesu izmantot daudzveidīgas metodes. Īpašu uzmanību pievērst individuālajam darbam ar izglītojamiem;
• pievērsties bērnu uzmanības noturīguma vingrināšanai, attīstīt zinātkāri. Rosināt un veicināt bērnu emocionālo attieksmi pret apkārtējo pasauli;
• veikt sistemātisku bērnu darbības un attīstības analīzi;
• sadarboties ar iestādes metodiķi, turpināt studēt pedagoģisko literatūru un metodiskos materiālus.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties