Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:526417
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pētījuma teorētiskais pamatojums    6
1.1.  Reklāmas definīcija, pamatprincipi un reklamēšanas metodes    6
1.2.  Ieskats līdzīgos pētījumos un izmantotajās pētīšanas metodēs    8
2.  Pētījuma apraksts    10
3.  Pētījuma rezultāti    11
3.1.  Izlase un rezultātu apkopošanas metode    11
3.2.  Iegūtie pētījuma rezultāti, to izvērtējums    11
  Secinājumi un ieteikumi    19
  Izmantotās literatūras saraksts    21
  Pielikumi    23
1.pielikums.  Pētījumā izmantotās anketas saturiskais paraugs    24
2.pielikums.  Respondentu sniegtu atbilžu sadalījums slēgtajos jautājumos    27
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN IETEIKUMI
1. Reklāmām, kā jebkuram mūsdienu informācijas līdzeklim, ir liela ietekme uz
sabiedrības, indivīda priekšstatiem un uzskatiem par dažādām lietām, parādībām un notikumiem.
2. Reklāmām laika gaitā ir izveidojušies dažādi veidi (televīzijas, radio, interneta utt.) un demonstrēšanas metodes, piemēram, simbolu izmantošana, vairākkārtīga atkārtošana,
spiediena radīšana, emociju izmantošana utml.
3. Saistībā ar reklāmas industriju mūsdienās tiek veikti daudzi, dažādi pētījumi, kuros tiek izmantotas arī pavisam modernas pētīšanas metodes un instrumenti, piemēram, skatienu fiksēšanas kameras.
4. Darba autora pētījumā piedalījās 40 LLU ITF studenti, respondenti, no kuru
aizpildītajām anketām tālākajā pētījumā tika izmantotas 38 anketas. Divas anketas tika atzītas par nederīgām, nepilnīgās un daudzviet nenorādītās informācijas dēļ. Pētījumu anketu kopumā aizpildīja 27 vīrieši un 11 sievietes, vidējais respondenta vecums – 20,53 gadi.
5. Autors secina, ka LLU ITF studentu attieksme pret reklāmām kopumā ir negatīva un lielākā studentu daļa savā ikdienā ar reklāmām saskaras bieži, pat pārāk bieži. Tāpat lielākā daļa studentu ikdienā saskaras ar vairāk nekā 20 reklāmām, kas skaidrojams ar
informācijas tehnoloģiju studentu paradumiem – aktīvi izmantot modernās
tehnoloģijas un internetu.
6. Kopumā studenti uzskata, ka masu medijos tiek demonstrētas daudzas reklāmas, kas jau tika secināts iepriekš, taču puse respondentu uzskata, ka reklāmas galvenokārt ir vienveidīgas, savukārt otra puse – daudzveidīgas. Tas vai reklāmas ir vienveidīgas,
daudzveidīgas lielākoties ir atkarīgs no katra respondenta subjektīvā viedokļa, kā arī viņa individuālajiem paradumiem, tas ir, ar kuru masu mediju, reklāmas veidu viņš
pats saskaras visbiežāk.
7. Darba autors noskaidro, ka studentu attieksme ir negatīva pret lielāko daļu reklāmu veidu, taču ir arī izņēmumi – studenti reklāmas stendus un reklāmas laikrakstos galvenokārt vērtē pozitīvi, kas iespējams skaidrojams ar to, ka studenti ar šiem reklāmas veidiem savā ikdienā nemaz tik bieži nesaskaras un tie viņiem īpaši netraucē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties