Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:525854
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Par pētījuma mērķi izvirzu apgalvojumu, ka plašsaziņas līdzekļiem ir visas iespējas mērķtiecīgi mainīt auditorijas uzskatus un uzvedību.

Sabiedrībā pastāv vairāki saziņas līmeņi, kuri atšķiras galvenokārt ar dalībnieku skaitu. Tie ir:
1)Konversionālā (domāšana, saziņa divu cilvēku starpā),
2)mazu grupu saziņa,
3)lielu grupu saziņa,
4)masu saziņa jeb plašsaziņa, kurai raksturīga: mazskaitlīga, salīdzinot ar pārējo sabiedrību, grupa kā komunikators (laikraksta redakcija), ierobežota zīmju sistēma ziņojuma veidošanai, neredzama, daudzskaitlīga, bezpersoniska auditorija kā recepients [1].
Plašsaziņas procesa klasiskais (Lasvela) modelis ir šāds:
Komunikators (ziņas sūtītājs)  Ziņa  Sakaru līdzeklis  Recipients (ziņas saņēmējs)  Atgriezeniskā saite ar komunikatoru [3].
Saistībā ar šo modeli H.Lasvels izvirza arī saziņas procesa analizēšanā vajadzīgos pieturas punktus: 1) Kontroles vai avota analīze, 2) ziņojuma satura analīze, 3) plašsaziņas līdzekļa analīze, 4) auditorijas (saņēmēja) analīze, 5) iespaida un uzvedības analīze jeb vienkāršoti – kas saka ko, caur kādu līdzekli, kam un ar kādu ietekmi [4]. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties