Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:523867
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Rezumējums    3
  Tēmas izvēles pamatojums    4
  Reklāmas pirmsākums    4
  Reklāmas efektivitāte    5
  Ekonomiskās efektivitātes noteikšanas metodes    5
  Emocijas    6
  Pozitīvas emocijas    6
  Metodes apraksts    8
  Rezultāti    9
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc gūtajiem rezultātiem var secināt, ka tik tiešām pozitīvi tendēta reklāma ir efektīvāka par parastu, neitrālu reklāmu. Šādi rezultāti, iespējams, ir tādi, jo pozitīvi veidotajā reklāmā, skatītājos izraisa pozitīvas emocijas, kas cilvēkus padara priecīgākus un atvērtākus preces iegādei. Cilvēki ir atvērtāki uz lietām un darbībām, kas liek viņiem pasmaidīt vai vienkārši izraisa patīkamas izjūtas.
Vēl var secināt to, ja reklāma ir neitrāla, parasta, kas bez emocijām un pelēki pastāsta informāciju par produktu, tad reklāma nebūs tik veiksmīga par to pašu reklāmu, ja tajā kaut nedaudz būs ielikts kāds joks vai vienkārši tiks pasniegta pozitīvi.
Šis pētījums palīdzēs topošajiem reklāmistiem veidot reklāmas, ar šo var secināt, lai kādu reklāmu veidotu, ja, protams, nav antisociāla reklāma, kas reklamē pretsmēķēšanas vai pret vardarbības kampaņu, tad var ievietot kādu pozitīvu akcentu, piemēram, kādu joku vai arī vienkārši radīt pozitīvas izjūtas skatītājos, kas liek pasmaidīt vai pasmieties. Un nav nekas veselīgāks dzīvē kā smiekli un prieks. Tas mūsos visos rada jaukas emocijas, kā arī piepilda ar enerģiju, un, cilvēkiem to izjūtot, pazūd rūpju sajūta, un tāpēc viņi ir gatavi amizantiem pirkumiem, kuru dēļ, iespējams, viņi neskaita naudu.
Kā arī vēl var secināt, uzņēmumi, kuri veido savu preču reklāmas, vajadzētu izmantot, pozitīvi tendētas reklāmas, tā kā eksperimentā piedalījās jaunieši no 19-25 gadiem, tad tieši lielāku iespaidu atstās jauniešiem. Protams, lai visu precīzāk noskaidrotu un izpētītu, ir jāveic liels, nopietns pētījums, kurā iekļautu dažāda vecuma cilvēkus, lai varētu novērtēt pozitīvi tendētas reklāmas efektivitāti. Kā arī nepieciešams būtu uzzināt, vai šīs reklāmas atstāj ilgu vai īslaicīgu efektivitāti, cik ātri vai lēni pazūd no atmiņas, un tad tikai noskaidrot, cik cilvēki būtu gatavi patērēt priekš reklamētajiem produktiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties