-
Kursa darbs. Reklāmu analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāma | 4 |
1.1. | Reklāmas vispārīgās prasības | 4 |
1.2. | Reklāmas ietekme uz patērētāju | 5 |
2. | Kompozīcija | 6 |
3. | Krāsa | 9 |
3.1. | Krāsu nozīme reklāmā | 9 |
3.2. | Krāsu kombinācijas | 10 |
3.3. | Krāsu nozīmes un ietekme. | 11 |
4. | Uztvere | 14 |
4.1. | Slieksnis | 14 |
4.2. | Uztveres apjoms | 14 |
5. | Teksts | 16 |
5.1. | Burti reklāmā | 16 |
5.2. | Reklāmas teksta sastāvdaļas | 17 |
6. | Reklāmu analīze | 18 |
6.1. | Reklamētā prece | 18 |
6.2. | Pirmā reklāma | 19 |
6.3. | Otrā reklāma | 20 |
6.4. | Trešā reklāma | 21 |
6.5. | Aptaujas rezultāti | 23 |
Secinājumi | 24 | |
Izmantotā literatūra | 25 |
Secinājumi.
Kvalitatīvas reklāmas izveide nav vienkāršs un ātri paveicams darbs. Elementi, ko izmanto reklāmā ir tik dažādi, un to ietekme uz cilvēkiem tāpat , tādēļ izmantojot kaut mazāko figūru, krāsas traipu, jāapdomā tā iedarbība uz patērētāju. Tomēr nedrīkst aizmirst arī par kopskatu.
Veidojot šīs trīs reklāmas, sapratu , ka ar tik mazām zināšanām un niecīgu pieredzi reklāmas jomā, nav iespējam radīt kaut ko tik pietiekami labu, lai piesaistītu patērētājus. Iespējams, šīs reklāmas var tikt novērtētas kursa darba izstrādei, bet nedomāju, ka ar tām ir iespējam pārdot.
Varbūt manis izvēlētais produkts – snovborda dēlis, bija pārāk sarežģīts, jo nespēju piepildīt visas idejas, kas bija manā galvā. Bija grūti atrast un pielietot tādus efektus, kas raksturotu šo preci.
Visas reklāmas centos izveidot pēc iespējas nepārspīlētas un ar lakoniskiem tekstiem, jo personīgi mani nomāc pārblīvētas reklāmas.
Rakstot kursa darbu un veidojot reklāmas saskāros ar dažām problēmām, kuām par iemeslu bija skolas datoru. Manuprāt, lai izveidotu skaistākas reklāmas, nepietiek tikai ar Microsoft Word standarta burtu fontiem, bet vajadzētu lejuplādēt jaunus interesantu. Lai to izdarītu, ir daudz vienkāršu iespēju. Pēc manām domām šie standartizētie fonti reklāmu padara neizteiksmīgu.
Šis bija lielisks treniņš eksāmenam, jo beidzot bija jāveido īstas reklāmas ar īstiem noteikumiem un analīzi.
…
Ievads.…………………………………………………………………………….3. lp. 1. Reklāma………………………………………………………...………………4. lp. 1.1. Reklāmas vispārīgās prasības………………………………………………4. lp. 1.2. Reklāmas ietekme uz patērētāju………………………………...………….5. lp. 2. Kompozīcija…………………………………………………………………….6. lp. 3. Krāsa………………………………………………………………………...….9. lp. 3.1. Krāsu nozīme reklāmā.……………………………………………………..9. lp. 3.2. Krāsu kombinācijas……………………………………………………….10. lp. 3.3. Krāsu nozīmes un ietekme.………………………………………..………11. lp. 4. Uztvere.……………………………………………………………………..…14. lp. 4.1. Slieksnis.……………………………………………………..……………14. lp. 4.2. Uztveres apjoms.……………………………………..……………………14. lp. 5. Teksts.…………………………………………………………………………16. lp. 5.1. Burti reklāmā.………………………………………………...……………16. lp. 5.2. Reklāmas teksta sastāvdaļas.………………………………………………17. lp. 6. Reklāmu analīze.………………………………………………………………18. lp. 6.1. Reklamētā prece.………………………………………..…………………18. lp. 6.2. Pirmā reklāma………………………………………………..……………19. lp. 6.3. Otrā reklāma.………...…………………………….........…………………20. lp. 6.4. Trešā reklāma.……………………………..………………………………21. lp. 6.5. Aptaujas rezultāti.…………………….……………………………………23. lp. Secinājumi…………………………………………………..……………………24. lp. Izmantotā literatūra………………………………………..…………..…………25. lp. Pielikumi…………………………………………………..…………………..…26. lp.
Pielikumu nav.
- Kursa darbs. Reklāmu analīze
-
Tūrisma informācijas analīze Kurzemes reģionā
Referāts26 Tūrisms, viesmīlība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
- Uzņēmuma "Grīdas" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Tūrisma informācijas analīze Kurzemes reģionā
Referāts augstskolai26
Novērtēts! -
Uzņēmuma "Grīdas" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Referāts augstskolai22
Novērtēts! -
SIA "Rīgas zieds” mārketinga darba analīze
Referāts augstskolai20
-
SIA ‘’Atoloja’’ produktu tirgus analīze
Referāts augstskolai23
Novērtēts! -
Uzņēmuma "Ripo" mārketinga darbības analīze
Referāts augstskolai26
Novērtēts!